כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
התרופה הגיעה מאוחר

סוף עצוב: נפטר חייל מילואים שנדבק בפטרייה מסוכנת

חנן דרורי הי"ד, חייל מילואים שנפצע בעזה ונדבק בפטרייה מסוכנת נפטר היום בבית החולים לאחר שהיה מאושפז במשך חודש וחצי. בימים האחרונים משפחתו השקיעה מאמצים רבים להשיג תרופה חדשה וניסיונית עבורו, התרופה הגיעה באיחור והחייל נפטר

חיילי צה"ל ברצועה
חיילי צה"ל ברצועה צילום: דובר צה"ל

סוף עצוב לחייל מילואים: בבית החולים תל השומר נקבע מותו של חנן דרורי הי"ד, החייל שנפצע באורח קשה בעזה לפני כחודשיים ונדבק בפטרייה מסוכנת. משפחתו פנתה לחברת "פייזר" כדי להביא תרופה ניסיונית שהייתה עשויה להציל את חייו.

המשפחה פנתה באמצעות הרשתות החברתיות וביקשה עזרה דחופה להגיע לחברת WEP clinics באירלנד המפיצה את התרופה החדשה והניסיונית, אולם, הרופאים נאלצו לבסוף לקבוע את מותו, כך דיווחה אביבית מיסניקוב ב'חדשות 12'.

חנן דרורי הי"ד.

"זה היה עניין של כמה שעות", אמרו בני המשפחה ל'חדשות 12', "לפחות אנחנו יודעים שיחד עם אלפי אנשים טובים, ניסינו הכול אבל הכול כדי להשאיר אותו איתנו".

גם בחודש דצמבר האחרון נפטר חייל לאחר שנדבק גם הוא בפטרייה המזהמת שמקורה באדמה לאחר שהתפשטה בכל גופו. מתחילת הלחימה ברצועת עזה, לפחות 10 חיילים נוספים נדבקו בזיהומים שונים - כך גם חלק מהחטופים שלא קיבלו טיפול הולם בשבי.

חנן, בן 26 הותיר הורים ושלשה אחים. היה לקראת אירוסין. הוא נפטר לאחר שנאבק על חייו במשך כחודשיים. לצד הפציעה הקשה הוא נאבק בזיהום שתקף את גופו עד לפטירתו הלילה.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ מסר: "הכרתי את חנן כשכן יקר. איבדנו עלם חמודות יפה תואר עם חוש הומור וטוב לב. בחור חכם ומבריק. אנחנו מחבקים את המשפחה כולה ואת ההורים היקרים טלי ורוני. נתפלל שיהיה מליץ יושר עבורנו ולהמשך המלחמה עד לניצחון". חנן הוא בן היישוב פסגות ה-3 שנהרג במלחמה.

מלחמת חרבות ברזל מילואים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד