כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
ישודר בטוויטר

חריג: פוטין התראיין לעיתונאי האמריקני

הקרמלין אישר שהראיון של נשיא רוסיה פוטין עם טאקר קרלסון התקיים אתמול. דובר הקרמלין ציין כי קרלסון אינו "תומך" ברוסיה, אך עמדתו "שונה" מזו של חלק גדול מהתקשורת המערבית

חריג: פוטין התראיין לעיתונאי האמריקני
טאקר קרלסון צילום: צילום מסך

הקרמלין אישר כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התראיין לעיתונאי הימני האמריקני טאקר קרלסון. הדובר דמיטרי פסקוב אמר שהראיון התקיים אתמול.

פסקוב ציין כי קרלסון אינו "תומך" ברוסיה, אך עמדתו "שונה" מזו של חלק גדול מהתקשורת המערבית, שלדבריו אפילו לא מנסה להיראות אובייקטיבית. זוהי הפעם הראשונה בה פוטין מתראיין לתקשורת המערבית מאז החלה הפלישה לאוקראינה.

בסרטון שפורסם ב-X (לשעבר טוויטר) אמר קרלסון שהוא מקיים את הראיון כי "לאמריקאים יש זכות לדעת כל מה שהם יכולים על מלחמה שהם מעורבים בה".

"יש סיכונים בלערוך ראיון כזה, ברור, אז חשבנו על זה במשך חודשים רבים", אמר. קלרסון הוסיף כי הוא שילם עבור הנסיעה לרוסיה בעצמו, ורצה לערוך את הראיון כי "רוב האמריקנים לא מודעים לסכסוך שמעצב מחדש את העולם".

מאז החלה המלחמה באוקראינה, לדבריו, ראיינו עיתונאים מערביים פעמים רבות את נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי - אך הם נמנעים מלהשמיע את קולו של פוטין.

קרלסון אמר שהוא יעלה את הריאון בשידור חי וללא עריכה לחשבון ה-X שלו. אילון מאסק, בעל הרשת החברתית, "הבטיח לא לדכא או לחסום את הראיון".

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד