י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ויהי לפלא

צפו בבקשתו: המונים קיימו את הוראתו של המקובל הגרי"מ הלל

אחרי שביקש מהציבור לתרום 840 שקלים לטובת יתומים המתחתנים בחודש שבט – הגאון רבי יעקב משה הלל נקלע למצב של סכנה גדולה וזקוק לרחמי שמים מרובים • התברר: הסכום שביקש לתרום עולה בדיוק כמניין שמו לתפילה: "יעקב משה בן גלאדיס כטון הלל" – ויהי לפלא! • הציבור הגיב בהתרגשות ופתח את הלב.

צפו בבקשתו: המונים קיימו את הוראתו של המקובל הגרי"מ הלל
הגר"י הלל צילום: קופת העיר

התגלית הפלאית שהתגלתה השבוע, עוררה רבים בכל תפוצות ישראל, להרים מכספם לצדקה, ולתרום לטובת מימון החתונות של 84 היתומים הנישאים בחודש שבט – לרפואתו המהירה והשלמה של גדול המקובלים בדורנו, הגאון הצדיק רבי יעקב משה הלל, נשיא ומייסד מוסדות 'אהבת שלום', מראשי מרביצי תורת הקבלה וכוונות הרש"ש בזמנינו, מקים עולה של תורה ומייסד רשת ענפה של מוסדות תורה וחסד.

לתרומה ל-84 היתומים הקליקו כאן>>>



בימים האחרונים נפל מרן רבי יעקב משה הלל למשכב, וזקוק לרחמי שמים מרובים. משפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו – רבי יעקב משה בן גלאדיס כטון הלל לרפואה שלמה.

אלא שאז התברר שהרב עצמו כבר הקדים תרופה למכה, ובאופן מדהים רמז מראש מה מוטל עלינו לעשות כדי להביא לרפואתו – לתרום צדקה כמניין שמו, 840 שקלים.

הרב ביקש לתרום את הסכום לטובת מימון הוצאות החתונות של 840 היתומים והיתומות המתחתנים בחודש שבט. הוא קיים מותב בית דין יחד עם ידידיו הגאונים הצדיקים רבי יצחק אזרחי שליט"א ורבי נפתלי נוסבוים שליט"א, ושלושת הגאונים יחד גזרו בגזירת בית דין שמי שיתרום 840 שקלים לטובת 'יתומי שבט' – עשרה שקלים בלבד לכל אחד מ-84 היתומים, יזכה במידה כנגד מידה יחד עם בני ביתו, לטובה ברכה ושמחה למעלה מדרך הטבע, כפי שהובטחנו מפי בורא עולם – 'אם אתה משמח את שלי אני משמח את שלך'.

לאחר שנפל למשכב, נעשה החשבון ונמצא כאמור שהסכום מתאים בדיוק לשמו של הרב לתפילה.

התגלית עשתה לה כנפיים, ורבים מכל רחבי העולם היהודי פתחו את לבם ומיהרו להקים סכום של 840 שקלים לצדקה.

יודגש, כי אין צדקה שהיא למעלה מתרומה לטובת השאת יתומים ויתומות – שהיא הצדקה הגדולה ביותר כמבואר בש"ך ביורה דעה.

ויהא כסף זה שנתרם לצדקה, כופר נפש עבור רבינו הגאון רבי יעקב משה הלל שליט"א, שיאריך ה' ימיו בטוב ושנותיו בנעימים.

לתרומה ל-84 היתומים הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד