כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
המדינה נמצאת על סיר לחץ 

האדמו"ר הורה לחסידיו: "יש לעזוב את הארץ" 

הרבי מאשלג ששוחח עם חסידיו הביע את חששו מהחודש הקרוב בעת שמדינת ישראל מוקפת אויבים וביקש מחסידיו לעת עתה לעבור מארץ הקודש. הרבי והחסידים צפויים לעבור להונגריה לתקופה עד יעבור זעם. כל הפרטים 

האדמו"ר הורה לחסידיו: "יש לעזוב את הארץ" 
האדמו"ר מאשלג צילום: יהודה פרקוביץ

האדמו"ר מאשלג הודיע לחסידיו בשבת האחרונה, בעקבות המצב הקשה השורר בארץ הקדוש שהולכת להיות סכנה גדולה והם חייבים לעזוב את הארץ מיידית לתקופה מה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כמה מהחסידים כבר עזבו את הארץ והם צפויים להישאר בהונגריה, הרבי עצמו צפוי להצטרף ולהמריא בשבוע הבא, שם ישהו במתחם מיוחד שנשכר על ידי החסידות בהונגריה.

הרבי מאשלג אמר לחסידים כי הוא מפחד מהחודש הקרוב כיוון שהמצב במדינה נמצא על סיר לחץ. הרבי סיפר כי אביו בא אליו בחלום ולכן גמלה בליבו ההחלטה לעבור לעת עתה מהארץ כי "את הארץ כידוע לא עוזבים לתמיד ובעזרת ה' הקב"ה יעזור שיהיה טוב ויכולו לחזור". 

הרבי אמר וביקש שכל אחד יתחזק במשהו קבלה תהילים תפילות לימוד, "אני מציע רק מציע לעזוב לתקופה". 

כידוע, הרבי מאשלג פועל בשנים האחרונות לחלק רבבות ספרי זוהר לחיזוק עם ישראל בעזרתם של נדיבים מהארץ ומחו"ל, הרבי חוזר ואומר כי יש להתחזק במיוחד בלימוד הזוהר הקדוש שרק על ידי זה אפשר לקרב את הגאולה ולבטל גזירות. "אדוננו בר יוחאי שתורתו מגן לנו היא מאירת עיננו יכול לבטל את כל הגזירות", אמר הרבי. 

אחד החסידים באשלג מספר כי כבר ראו כמה פעמים בחוש - שגזירות התבטלו בזכות לימוד הזוהר הקדוש.  חסידיו של הרבי מחלקים את ה'סטים' בכל מקום במטרה שילמדו זוהר ובכך יצילו את עם ישראל מכל הגזירות.

האדמו"ר מאשלג הוא בנו של האדמו"ר הרש"ב אשלג זצ"ל המנהיג את בית מדרשו ברחוב שד"ל בבני ברק. 

הרבי מאשלג הונגריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 71 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד