כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
להקהל ולעמוד על נפשם

בראשות גדולי הדור: היערכות שיא לעצרת הענק מחר בכותל המערבי

גדולי ישראל חברי מועצות גדולי וחכמי התורה מכל החוגים והעדות לצד קהל רבבות צפויים להשתתף בעצרת תפילה וזעקה שתתקיים מחר יום חמישי, ערב ראש חודש אדר א' ברחבת הכותל המערבי בעקבות המצב הקשה • כל הפרטים על העצרת 

בראשות גדולי הדור: היערכות שיא לעצרת הענק מחר בכותל המערבי
סליחות ערב יו"כ בכותל צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

לאור קריאת מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור  הקוראים לכלל הציבור להתאחד בתפילה בעת הזאת, כאשר מחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה, ומלחמה קשה מתנהלת בצפון ובדרום על ידי אויבינו המבקשים להשמיד להרוג ולאבד את היושבים בציון, ועשרות רבות של חטופים מוחזקים בשבי החמאס. רבים מאחינו נפלו חללים בקרב. ורבים אחרים פצועים בגוף ובנפש. יתכנסו המוני בית ישראל בעצרת תפילה וזעקה מחר יום חמישי, ערב ראש חודש אדר א' ברחבת הכותל המערבי. בשעה 15:45 אחה"צ.

בכרוז מיוחד שיצא מטעם מועצת גדולי התורה הם קוראים: עת צרה היא ליעקב וממנה ייוושע, תולעת יעקב אין כוחה אלא בפה. קוראים אנו לאחינו בית ישראל להתכנס ערב ראש חודש ליד שריד בית מקדשינו הכותל המערבי, מקום אשר לא זזה ממנו שכינה לעולם בראשות גדולי ומאורי הדור שליט"א"

'מועצת חכמי התורה' קוראים אף הם להגיע למעמד התפילה. בקול קורא הם כותבים: "על כן אנו קוראים לכל הציבור, כקריאת אסתר המלכה 'לך כנוס את כל היהודים', להתאסף לעצרת תפילה וזעקה בכותל המערבי לשפוך שיח לפני אבינו שבשמיים".

זקן הרבנים הגר"א נבנצל מצטרף אף הוא לקריאת גדולי הדור וקורא להגיע ולהשתתף בעצרת תפילה. במכתב מיוחד הוא כתב: "חובתנו בשעה קשה זו לזעוק לאבינו שבשמיים כי יאמר למשחית הרף, הנני מצטרף לקריאת הרבנים להתכנס ביום חמישי יום סגולה ברחבת הכותל המערבי, לזעוק ולבקש כי לא יטוש ה' עמו ונחלתו לא יעזוב". אל המכתב הצטרף גם רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הגר"ש רבינוביץ. 

בעצרת צפויים להשתתף רבבות אלפי ישראל מכל החוגים והעדות, ובראשם מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור מכל החוגים והעדות אשר יתכנסו כאיש אחד – בלב אחד לעורר רחמי שמיים לביטול הגזרות והצרות בהן שרוי עם ישראל.

העיתונאי ישראל כהן דיווח הערב כי לבקשתו האישית של האדמו"ר מגור יגיע מחר באופן מיוחד להשתתף ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן זקן חברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה.' 

כמו כן בחסידויות: גור, ויז'ניץ, קרלין סטולין, באיאן ועוד חצרות, נתנו הוראה לאברכים ובחורי הישיבות להשתתף בעצרת הרבבות.

במהלך עצרת התפילה יתפללו תפילת מנחה, ויאמרו פרקי תהילים וסליחות ויקבלו יחד 'עול מלכות שמיים' בתחינה לישועת עם ישראל, לשחרור החטופים, לשלום הלוחמים, לנחמת המשפחות השכולות ולרפואת כל הפצועים. ובצפייה לגאולה קרובה.

יצויין, שמעמד מסוג זה התקיים לפני 30 שנה בערב מלחמת המפרץ בכותל המערבי.

והן ק-ל כביר לא ימאס תפילת רבים.

הכותל המערבי תפילה לשלום השבויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד