כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ביקורת בתוך קבינט המלחמה

איזנקוט נגד נתניהו: "מושך זמן ולא מקבל החלטות"

מתקפה על ראש הממשלה נתניהו בישיבת סיעת המחנה הממלכתי. השר גדעון סער: "אני חוזר ומעלה את נושא חלוקת הסיוע ההומניטרי - ואין תוצאות". איזנקוט: "נתניהו מושך זמן ולא מקבל החלטות"

איזנקוט נגד נתניהו: "מושך זמן ולא מקבל החלטות"
גדי איזנקוט ובני גנץ צילום: באדיבות המצלם

בישיבת סיעת המחנה הממלכתי שהתכנסה אתמול (רביעי) הביעו חברי המפלגה ביקורת על ראש הממשלה נתניהו. לפי דיווח "כאן 11", השר ללא תיק וחבר הקבינט המלחמה גדי איזנקוט אמר כי "ראש הממשלה מושך זמן. אני מודאג מהשתלטות חמאס על הסיוע ההומניטרי. הוא לא מקיים דיונים ולא מקבל החלטות בנושאים הקריטיים".

השר גדעון סער אמר: "במשך זמן ממושך אני חוזר ומעלה את נושא חלוקת הסיוע ההומניטרי והשתלטות עליו (ע"י חמאס) כחלק מנושא פירוק היכולות השלטוניות שלו - ועד כה ללא תוצאות".

אתמול דווח כי במחנה הממלכתי מתחו ביקורת על העובדה שלא התנהל דיון בצמרת הדרג המדיני התשובת חמאס לעסקת החטופים. גלנט ונתניהו נתנו את הצהרותיהם בעניין התשובה מבלי לקיים דיון מסודר בעניין עם צמרת הדרג המדיני. היום צפוי להתקיים הדיון בקבינט המלחמה על התשובה.

נתניהו התייחס בהצהרה הערב לתשובת החמאס ואמר: "המשך הלחץ הצבאי הוא תנאי הכרחי לשחרור החטופים. כניעה לדרישות ההזויות של החמאס לא רק שלא תביא לשחרור שלהם אלא תביא לטבח נוסף".

חמאס בנימין נתניהו גדי איזנקוט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד