כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מיום ראשון

עובדי פרי הגליל הודיעו על שביתה: "לעצור את גל הפיטורים הנרחב במפעל"

עובדי "פרי הגליל" ישבתו מיום ראשון על מנת לעצור את גל הפיטורים הנרחב במפעל | העובדים מוחים על כוונת ההנהלה לפטר 45 מתוך 130 עובדים במפעל בחצור הגלילית 

עובדי פרי הגליל הודיעו על שביתה: "לעצור את גל הפיטורים הנרחב במפעל"

עובדי מפעל "פרי הגליל" בחצור הגלילית ישבתו מיום ראשון בשעה 6:00 בבוקר, במחאה על כוונת הנהלת החברה לפטר 45 מתוך 130 העובדים. 

בתום אסיפת עובדים שערכה הבוקר (חמישי) ההסתדרות במפעל, תמכו העובדים בהשבתה. צעדי ההנהלה מגיעים בניגוד לסיכומים עם ועד העובדים ועם ההסתדרות שהוצגו גם בדיון חירום שנערך בכנסת, על פיטורים בהיקף מצומצם יותר. בחודשים האחרונים פוטרו כ-50 עובדי פרי הגליל, ויש חשש כי פיטורים נרחבים יביאו לקריסת המפעל ולסגירתו.

יו"ר ההסתדרות במרחב הגליל העליון, יונה פרטוק אמר: "די להתעללות בעובדים! ההנהלה מפירה סיכומים עם ועד העובדים וההסתדרות, ופועלת בניגוד למה שהתחייבה בכנסת. דווקא בימים קשים אלה, אני קורא למדינה לסייע ל"פרי הגליל", שמעסיק עובדים מסורים מהפריפריה בצפון".

יו"ר ועד עובדי פרי הגליל, מוטי חזיזה אמר: "לעובדי פרי הגליל נמאס מההתנהלות המשפילה של ההנהלה, החלטנו פה אחד על שביתה עד שיימצא פתרון הולם והוגן לעובדים. דווקא בתקופת המלחמה, שבה גם תושבי הצפון פונו מבתיהם, צריך לשמור ולחזק את הכלכלה המקומית – המגדלים והעובדים".

 

 

 

סבב פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד