כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"הלוחם המתאים"

יעקב כהן מונה לראש אגף תמיכות במשרד לשירותי דת

יעקב כהן מונה לתפקיד ראש אגף תמיכות במשרד לשירותי דת. השר מלכיאלי: "האיש המתאים ביותר להוביל את אגף התמיכות, בזכות הניסיון המקצועי הרב שצבר במהלך הקריירה שלו"

יעקב כהן מונה לראש אגף תמיכות במשרד לשירותי דת
יעקב כהן צילום: באדיבות המצלם

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי, הודיע היום (חמישי) על מינויו של יעקב כהן לתפקיד ראש אגף תמיכות במשרד. אגף התמיכות במשרד לשירותי דת, הינו הגוף האחראי על הקצאת מיליוני שקלים מדי שנה בתמיכות לאלפי מוסדות דת ועוד.

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי, אמר כי "יעקב כהן הוא האיש המתאים ביותר להוביל את אגף התמיכות, בזכות הניסיון המקצועי הרב שצבר במהלך הקריירה שלו. אני בטוח כי הוא יפעל ללא לאות לקידום ושיפור האגף והשירות שהוא נותן למוסדות הדת".

מנכ"ל המשרד יהודה אבידן, בירך על המינוי וציין כי "יעקב כהן הוא הלוחם המתאים להוביל את המהלכים הנחוצים לייעול תהליכי התמיכה והעברת התקציבים למוסדות הדת. אני בטוח שניסיונו הרב יאפשר לו לבצע את התפקיד במקצועיות ומצוינות.

יעקב כהן הודה לשר ולמנכ"ל על האמון: אני מודה לשר מלכיאלי ולמנכ"ל על ההזדמנות להוביל את אגף התמיכות. אני מודע היטב לחשיבות הרבה והאתגרים הכרוכים בניהולו. אשים כמטרה לייעל את התהליכים, לקצר את זמני הטיפול והעברת הכספים ולשפר את שביעות הרצון בקרב מקבלי התמיכות".

מיכאל מלכיאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד