כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
כך הגיב דובר צה"ל

בנו של הנייה תועד מבלה - הפלסטינים זועמים

בנו של מנהיג החמאס איסמעיל הנייה תועד מבלה במשחק כדורגל בקטאר. דובר צה"ל בערבית: "להנהגת חמאס לא אכפת מתושבי עזה". גולש ערבי: "עזה מופצצת וילדיו של הניה מוחאים כפיים"

בנו של הנייה תועד מבלה - הפלסטינים זועמים
איסמעיל הניה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

עבד א-סלאם הניה, בנו של ראש הלשכה המדינית של החמאס אסמאעיל הניה, תועד צופה ביציע האורחים המיוחדים בגביע אסיה בכדורגל בקטאר. תמונה זו עוררה זעם רב בעולם הערבי.

העיתונאי הסעודי עבד אל-עזיז אל-ח'מיס כתב: "בזמן שתושבי עזה מתמודדים עם רעב, בנו של הנייה צופה במשחקים ב-VIP באצטדיוני דוחה", כך לפי דיווח "חדשות 12". גולש אחר כתב: "בעזה יש רעב, אין מים או מזון. 30 אלף נהרגו במלחמה הזו, בעוד שבנו של הניה צופה במשחק מיציע ה-VIP בקטאר".

גולש נוסף ביקר: "עבד א-סלאם, בנו של אסמאעיל הניה, אתמול מתוך האצטדיון במשחק. אבל השאלה את מי הוא מעודד - את קטאר שמכסה עליו ומוציאה עליו מיליונים, או את איראן שהוא אוהב עם בני משפחתו?".

דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, התייחס לתיעוד וכתב: "תמונה של עבד א-סלאם, בנו של אסמאעיל הניה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, נאבק ⁧‫ב'ג'יהאד מלונאי' מחוץ לעזה - בזמן שאביו נאבק על מזנונים בבתי מלון. אני לא יודע אם התמונה הזו מהמשחקים הנוכחיים או משנה שעברה, אבל הגישה זהה. להנהגת חמאס לא אכפת מתושבי עזה... התעוררו".

משרד החוץ הישראלי כתב בפרסית: "חמאס הרס את עזה ועקר את תושביה. בנו של מנהיג חמאס, אסמאעיל הניה, צופה במשחק כדורגל מה-VIP באצטדיון קטאר, בכסף רב. יש לשחרר את עזה מחמאס".

עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל קטאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד