כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"עשרים אלף דולר"

שר הביטחון חשף את מעטפות המזומנים שקיבל סינוואר מאיראן

שר הביטחון גלנט הציג מעטפות כסף שנשלחו מאיראן ליחיא סינוואר: "מהחומרים שתפסנו בעזה אנו מבינים כי סינוואר דואג קודם כל לעצמו", אמר. שר הביטחון הוסיף: "החמאס נלחם, אזרחי עזה סובלים, וסינוואר חוגג עם משפחתו בזכות הכסף האיראני - הדבר הזה הסתיים, סינוואר הפך למחבל נמלט"

שר הביטחון חשף את מעטפות המזומנים שקיבל סינוואר מאיראן
שר הביטחון יואב גלנט צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום (חמישי) לביקור ביחידת האמש״ט - איסוף מסמכים ושלל טכני, באחד מבסיסי אגף המודיעין במרכז הארץ. שר הביטחון קיבל סקירה על הממצאים העדכניים שהובאו מרצועת עזה מקצין מודיעין ראשי תת-אלוף אבי קינן, וממפקד היחידה אלוף-משנה ע׳.

השר גלנט סייר בין המחלקות השונות העוסקות במיון החומרים והעברת ניתוחם ליחידות השדה הפועלות בשטח רצועת עזה.

שר הביטחון אמר בסיום הביקור: "הדברים שמגיעים מהלוחמים בעזה לאורך כל חודשי המבצע הם דברים מדהימים. יש פה היקפי חומר אדירים על גבי מחשבים וניירות. המידע הזה זורם, מפוענח כאן על ידי טובי המומחים של צה"ל, שירות הביטחון הכללי, וביחד חוזר אל הכוחות ומראה להם לאן להגיע ומה לעשות".

גלנט הוסיף: "הכוחות הולכים ומפרקים את היעדים לפי התוכניות של ארגון החמאס עצמו. אנחנו לומדים פה דברים נוספים מאוד מאוד מעניינים.

אחד מהם זה היקפי זרימת הכסף האיראני אל החמאס בתוך רצועת עזה. הדבר הזה ידוע לנו לאורך שנים, אבל כאן יש עדויות ברורות על סכומים שהועברו, מתי הם הגיעו, לאיזה ידיים, וכמובן מה שאנחנו רואים זה שיחיא סינוואר קודם כל דואג לעצמו.

מתוך מיליוני דולרים מיליון אחד הולך אליו, מתוך עשרות מיליונים הוא משלשל לכיסו את מה שצריך. קחו לדוגמה את המעטפה הזו שמיועדת במיוחד ליחיא סינוואר ולמשפחתו. כסף מזומן, עשרים אלף דולר. החמאס נלחם במלחמה של פשע ורצח, ויחיא סינוואר בזמן הזה חוגג עם משפחתו. הדבר הזה יסתיים. יחיא סינוואר הפך ממנהיג ארגון טרור למחבל נמלט", כך גלנט.

יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד