כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"מוחל וסולח"

ראש העיר לתושבים: "מתחייב לנהל קמפיין שקט ונקי"

במכתב ששיגר לתושבים לקראת הבחירות מתחחיב ראש העיר ישראל פרוש לנהוג בהגינות במהלך הקמפיין, על רקע המלחמה: "מתחייב בפניכם לנהל קמפיין שקט ונקי, ובעיקר כזה שמדבר על עובדות ולא על הפרחת סיסמאות ורכילויות"

ראש העיר לתושבים: "מתחייב לנהל קמפיין שקט ונקי"
ישראל פרוש צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש פנה היום (חמישי) לתושבי העיר, פחות משלושה שבועות ליום הבחירות המקומיות, ושטח בפניהם את משנתו באשר להתנהלות במהלך קמפיין הבחירות: "מתחייב בפניכם לנהל קמפיין שקט ונקי, ובעיקר כזה שמדבר על עובדות ולא על הפרחת סיסמאות ורכילויות".

"בעוד כשלושה שבועות יתקיימו בעז"ה הבחירות המוניציפליות", כותב פרוש במכתב לתושבי העיר. "שלושה שבועות בזמן מלחמה זהו זמן של נצח ומי יודע מה ילד יום חלילה. אז איך לוקחים ימים שהם הכי לא ימי שגרה והופכים אותם לשגרת בחירות. איך מנהלים קמפיין בחירות בימים כאלה? איך מקדישים את כל המשאבים לניהול מערך החירום של העיר במקום להתעסק בקמפיין בחירות? אין ספק שמדובר באתגר כמעט בלתי אפשרי, בטח למי שעומד בראשות עיר נדרש לפעול, לעשות וליזום למענם של תושבי העיר בס"ד".

"לו יכולתי", מוסיף ראש העיר, "הפעם הבאה שהייתי מדבר איתכם על נושאי בחירות הייתה בסיום יום הבחירות בדברי תודה וברכה על האמון שנתתם בי שוב לניהולה של עירנו היקרה אלעד, אך מטבע הדברים כנראה שנדרש לנושא במהלך החודש. לכן, מה שאני כן מתחייב בפניכם תושבים יקרים, הוא לנהל קמפיין שקט, נקי, מכובד, מכבד, חיובי ובעיקר כזה שמדבר על עובדות ולא על הפרחת סיסמאות ורכילויות שבינם לבין המציאות לא היה ולא יהיה כלום".

עוד מוסיף פרוש במכתבו: "אני מאמין ובטוח שאתם ואנחנו ראויים, בטח בימים אלה לקמפיין כזה. חלילה לנו בתקופה כזו להיסחף באש המחלוקת שתביא ל"ע קטרוג על עם ישראל ועל כוחות הביטחון. מכאן אני קורא גם למועמדים האחרים, אנא! בשקט, בכבוד, בהוגנות, בדאגה לתושב. זה לגיטימי לנהל מערכת בחירות. אך חשוב לשמור על כללים ועל מינימום של אמת בתכנים".

"לסיום, אני מודיע בצורה ברורה וחד משמעית - הנני מוחל וסולח מכאן ולהבא לכל מי שיאמר עליי דברי שקר ורכילות, דברי גנאי והשתלחות, בס"ד אני גם לא אגיב לדברים הללו, תושבי אלעד. כל אחד ואחת מכם. ראויים לכך, לכבודכם ולמענכם מצידי יתנהל באלעד קמפיין מקצועי. נקי שגם הוא יהיה כזה שרואה אך ורק את התושב מול העיניים", מסיים ראש העיר את מכתבו לתושבים.

 

אלעד ישראל פרוש בחירות מקומיות 2023 בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד