י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אירוע חמור

תקפו את מאבטח בית החולים וגנבו את נשקו

שלושה גברים שתקפו הלילה את מאבטח בית החולים לגליל בנהריה וגנבו את נשקו אותרו ונעצרו ע"י שוטרי תחנת נהריה | חשד שניסו לתפעל את האקדח ללא הצלחה | שלושה מאבטחים נזקקו לקבלת טיפול רפואי בחדר המיון עקב פגיעות פיזיות

תקפו את מאבטח בית החולים וגנבו את נשקו
מאבטח. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שוטרי תחנת נהריה במחוז חוף עצרו הלילה (שישי) שלושה גברים בחשד שתקפו מאבטחים בבית החולים וגנבו את נשקו של אחד מהם.

המשטרה פתחה בחקירה הלילה עם קבלת דיווח בחשד לתקיפת מאבטחים של המרכז הרפואי לגליל בנהריה. כאשר שלושה גברים שהגיעו הלילה ורצו להיכנס פנימה סירבו לדרישות המאבטח בכניסה ואז החלו להתעמת ולתקוף אותו ואת מאבטח נוסף שהגיע לסייע.

במהלך התקיפה גנב אחד התוקפים את נשקו האישי של המאבטח ועפ"י החשד אף ניסה לתפעל אותו אך ללא הצלחה.

כאמור שוטרי תחנת נהריה שהוזעקו למקום מייד עם קבלת הדיווח ערכו סריקות במקום ועצרו לחקירה שלושה חשודים בשנות ה-20 לחייהם תושבי שיח' דנון בחשד לתקיפה וגניבת הנשק בסיומה נכלאו.

הבוקר תבקש המשטרה בהתאם לצרכי החקירה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

דובר בית החולים, גל זייד התייחס לתקרית החמורה ומסר: "אירוע אלימות חמור ומסוכן התרחש הלילה בשעת חצות בשער הכניסה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, כאשר שלושה גברים תושבי האזור תקפו את המאבטחים בכניסה, ואף חטפו את נשקו האישי של אחד מהם, תוך שהם מנסים לתפעלו.

המאבטחים הצליחו להשתלט על האירוע, בסיוע שוטרי תחנת נהריה שהגיעו למקום.

שלושה מאבטחים נזקקו לקבלת טיפול רפואי בחדר המיון עקב פגיעות פיזיות".

מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום הוסיף ואמר מצידו: "מדובר באחד האירועים החמורים ביותר שראינו. יש לנו אפס סובלנות לכל גילוי אלימות. אני סומך על משטרת ישראל שתחקור במהירות את האירוע הקשה והמסוכן, ועל מערכת המשפט שתביא למיצוי הצדק ולענישה מרתיעה לעבריינים".

כמו כן ביקש פרופ' ברהום להודות למאבטחים, שעצרו בגופם את העבריינים והתמודדו בהצלחה עם האירוע החמור, ושלח להם איחולי החלמה.

בית חולים תקיפה אלימה נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד