י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נרצח בשמחת תורה

תינוקת נולדה למוטי שמיר הי"ד: "בתוך החושך הגדול מודים על הנס"

מוטי הי"ד נסע בשמחת תורה לעוטף עזה ונהרג בקרב מול מחבלים בהגנה על קיבוץ רעים |  אלמנתו כתבה: "מתרגשים איתכם. מוטי, רויטל ולביא שמיר"

תינוקת נולדה למוטי שמיר הי"ד: "בתוך החושך הגדול מודים על הנס"
תינוק, אילוסטרציה צילום: freepik

לרויטל שמיר, אלמנתו של מוטי הי"ד מחוות יאיר שבשומרון, שנפל בשמחת תורה נולדה אמש (חמישי) תינוקת. "4 חודשים אחרי, ויום לפני יום המשפחה, בתוך החושך הגדול מודים על הנס שנכנס לביתנו בהולדת בתנו. מתרגשים איתכם. מוטי, רויטל ולביא שמיר", כתבה האלמנה.

מוטי הי"ד היה קצין, הוא קפץ לעוטף עזה ונהרג בקרב מול מחבלים. הוא הגיע לזירה, אסף רובה של חייל הרוג וניהל קרבות מול מחבלים, עד שנהרג בהגנה על קיבוץ רעים.

בראיון שהעניקה לאחר התאלמנותה לעיתונאי דודו סעדה אמרה כי "זו היתה אמורה להיות השנה הכי חלומית ויפה בחיינו. גם לידה - חיכינו להגדלת המשפחה הרבה זמן, גם תכננו לטוס, גם רכשנו שטח בחוות יאיר ומוטי היה אמור לבנות את ביתנו במו ידיו. לביא בן ה-4 שותף מלא. הוא בוגר, שואל וחוקר. השבוע הוא ביקש שאסביר לו בדיוק מאיפה ירו על אבא.

הוא ילד מאוד מאוד חכם וכל הזמן אומר לי 'את יודעת, אני מרגיש שאבא איתנו'. הוא מסתכל לשמיים ואומר 'הנה אבא עושה לי שלום מהעננים'. הוא כל הזמן מקבל מתנות ואומר 'אנשים רוצים להודות לאבא שהגן עליהם'. לביא מחכה מאוד לאחות הקטנה שתיוולד לו. כולנו חיכינו לה מאוד, ואני בטוחה שהיא תכניס לנו הרבה אור. אני מרגישה שכרגע אני חיה בין המוות לחיים, אני חווה את עולם השכול, ומצד שני יש לי חיים בתוכי, והחיים האלה בתוכי מכריחים אותי לחיות".

מלחמת חרבות ברזל תינוק חייל נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד