י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צפו בתמונות

מטוס, חדרי ניתוח ובית מרקחת: איחוד האמירויות תשלח בית חולים צף

בתחילת השבוע, מטוסים השייכים לחיל האוויר המלכותי הירדני ביצעו שתי גיחות אוויריות בסביבת בית החולים השדה הירדני בעזה להצנחת סיוע הומניטרי

מטוס, חדרי ניתוח ובית מרקחת: איחוד האמירויות תשלח בית חולים צף
בית החולים האמירתי צילום: לפי סעיף 27 א'

‏איחוד האמירויות פרסמה הודעה אמש (חמישי) בה היא מודיעה כי בימים הקרובים יגיע לחופי אל-עריש בית חולים צף שיהווה צעד משלים לבית חולים השדה שהאמירותים הקימו ברפיח בדרום הרצועה.

ספינת בית חולים עם למעלה מ-100 מיטות הפליגה מאיחוד האמירויות לעיר אל עריש המצרית שם תטפל בפצועים פלסטינים מעזה. בספינה, שהוגדרה מחדש לבית חולים, יש חדרי ניתוח, מתקני טיפול נמרץ, מעבדה, בית מרקחת ומחסנים רפואיים. יש לו גם מטוס פינוי וסירה ואמבולנסים מאובזרים להסעת חולים.

עם פרוץ המלחמה דווח כי צרפת הציעה להקים בית חולים צף בעזה. עקב העומס בבתי החולים ברצועה, ספינה של חיל הים הצרפתי תוצב לחופי הרצועה, ולשם יפונו אזרחים שנפצעו בהתקפות.

בתחילת השבוע חילות האוויר הירדניים וההולנדים הצניחו מזון ואספקה ​​רפואית בעזה. על פי הדיווחים בירדן, הירדנים השתמשו במצנחים מונחי GPS כדי להנחית את ארגזי הסיוע בסביבת בית חולים שדה ירדני, כך דיווחה סוכנות הידיעות הממלכתית של ירדן פטרה. זאת לא הפעם הראשונה שירדן מצניחה ציוד בעזה, בחודשים האחרונים הירדנים הצניחו כמה פעמים ציוד הומניטרי באישור ישראל.

בית חולים עזה איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד