כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הבחירות בבית שמש

חיזוק משמעותי ל'כח' וגרינברג: חב"ד הודיעה על תמיכה

מדובר בתוספת כוח משמעותית, כאשר קהילת חב"ד בבית שמש מונה למעלה מ-1700 קולות שמצטרפים לתומכים | עם החתימה אמר יו"ר מוסדות חב"ד, הרב אליעזר ויינר: "אנחנו מברכים ותומכים ברב שמואל גרינברג ובטוחים שהוא יהיה ראש העיר הבא בע"ה"

חיזוק משמעותי ל'כח' וגרינברג: חב"ד הודיעה על תמיכה
מעמד חתימת ההסכם צילום: באדיבות המצלם

קהילת חב"ד חתמה על תמיכה מוחלטת ברשימת 'שלומי אמונים - מחזיקי הדת' שסימנה 'כח' בראשות שמעון גולדברג ובמועמד לראשות העיר שמואל גרינברג. טקס החתימה שהתקיים בר"ח אדר א' נערך בראשות הרב אליעזר ויינר יושב ראש מוסדות חב"ד בבית שמש ושליחו הראשי של הרבי מליובאוויטש לעיר זה למעלה מ-35 שנה.

מדובר בתוספת כוח משמעותית, כאשר קהילת חב"ד מונה בבית שמש למעלה מ-1,700 קולות שמצטרפים לתומכים. החתימה של קהילת חב"ד, בראשות הרב אליעזר ויינר, על תמיכה במועמד לראשות העיר בית שמש שמואל גרינברג – מעידה על סחף לכיוונו של גרינברג, ומציבה אותו כמועמד המוביל לנצח את הבחירות כבר בסיבוב הראשון.

עם החתימה אמר הרב אליעזר ויינר: "לטובת כל בית שמש, לטובת הקהילות החסידיות וכוחות חב"ד אנחנו מברכים ותומכים ברב שמואל גרינברג. אנחנו בטוחים שהוא יהיה ראש העיר הבא ומאחלים לו הצלחה. אנחנו תומכים בו, כל חב"ד, וקוראים לכולם לתמוך בראש העיר הבא הרב שמואל גרינברג".

מחווה מיוחדת מצד הרב ויינר למועמד לראשות העיר נרשמה כאשר, כאות הערכה והוקרה וכחלק מתחושת המחויבות להצלחתו, החליט הרב ויינר להעניק מעצמו דבר יקר ערך במיוחד עבורו, דולר אותו קיבל בעצמו מידיו הק' של הרבי מליובאוויטש, לגרינברג מתוך אמונה בסגולת החזקת השטר לברכה והצלחה. הרב שמואל גרינברג לא הסתיר את התרגשותו מהמחווה. "זכיתי לקבל מהרב ויינר דולר מהרבי שאני שומר את זה אצלי. אני מתרגש מקבלתו" אמר עם קבלת השטר במעמד חתימת ההסכם.

לקהילת חב"ד, שכאמור מונה כ-1700 קולות בבית שמש, 18 בתי כנסת בשכונות העיר, ישיבה קטנה וישיבה גדולה, כ-10 גני ילדים, תלמוד תורה, בית ספר לבנות וסמינר. חלק ניכר מהמוסדות הוקמו רק בקדנציה האחרונה כשעל התפתחותם הגדולה חתום הרב שמעון גולדברג שהיה נכון לסייע לקהילה בכל אימת שנדרש.

את ההחלטה על התמיכה החשובה קיבלו ראשי קהילת חב"ד ומוסדותיה בראשות הרב אליעזר ויינר כהכרת הטוב על העשיה הגדולה של הרב שמעון גולדברג ששימש למעשה כנציג חב"ד וסייע בצורה ממשית לכל צרכי המוסדות ופעילות חב"ד באופן שלדברי ראשי הקהילה לא היה לו אח ורע: "קהילת חב"ד יודעת להביע הכרת הטוב למי שחתום על תנופת ההתפתחות של בתי כנסת ומוסדות חב"ד בעיר כפי שלא היה פה רבות בשנים. הקהילה כולה מגיעה לבחירות מאוחדת ובס"ד תעניק את תמיכתה המלאה ברשימת כח בראשות הרב שמעון גולדברג ובמועמד לראשות העיר הרב שמואל גרינברג".

שמואל גרינברג, המועמד לראשות העיר, אמר לאחר חתימת ההסכם: "אנחנו עומדים עכשיו בראש חודש אדר א', ומשנכנס אדר מרבין בשמחה, ואין שמחה גדולה יותר מהתכנסות פה יחד עם הרב אליעזר ויינר. הרב ויינר הוא השליח של חב"ד בבית שמש, שמפיץ יהדות בבית שמש עשרות שנים בצורה מעוררת השתאות. אני שמח מהזכות לקבל את תמיכת קהילת חב"ד. אני מודה על התמיכה בי, אנחנו בעז"ה נעזור לתושבי העיר ובכללם לקהילת חב"ד, למוסדות החינוך של חב"ד, לבתי הכנסת, ובעז"ה נזכה שהחודש יהיה חודש של שמחה. זו החתימה שפותחת את חודש אדר ובעז"ה עוד נרבה בחתימות בחודש זה".

יו"ר רשימת 'כח' סגן רה"ע שמעון גולדברג הוסיף: "ההצטרפות של חב"ד לתמוך גם במועמדתו של הרב גרינברג, ובתמיכה בעשיה שלנו בסיעת כח, זהו מכפיל כח, גם לנו וגם לעיר בית שמש, ותאפשר לנו להמשיך להפיץ את האור בצורה הרבה יותר טובה ממה שהיה פה בעבר. בעז"ה אנחנו כולנו שליחים של הרבי, ואנחנו נמשיך לפעול כדי שהקהילות והפעילויות של הרבי ימשיכו לפרוח, והעיר כולה תוכל להתקדם קדימה ובעז"ה בס"ד נעשה ונצליח".

בית שמש בחירות מקומיות 2023 שמוליק גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד