כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מסתמן: הרב הלל הורביץ יחליף את ח"כ שטבון

אחרי המשברים המתמשכים בראשות רשימתו של אלי ישי, החליטו אנשי הרב טאו לפרוש באופן סופי - חה"כ שטבון הצטרף לרב הגר שפרש מ'העם איתנו', ובמקומו יוצב איש חברון הרב הלל הורביץ • הרב הורביץ הוא חתנו של הרב זלמן מלמד, נחשב לאיש אמונו של הרב דב ליאור, מקורב מאד בחצרות חסידויות רבות ובעל נקודות זכות במחנה החרדל"י

אלי ישי הורביץ ושטבון. עיבוד: בחדרי חרדים
אלי ישי הורביץ ושטבון. עיבוד: בחדרי חרדים

אלי ישי ויוני שטבון כבר לא: לאחר פיצוץ בין אנשי הרב צבי טאו לבין מחנה אלי ישי במפלגת 'יחד', שהחל עם התפטרותו של הרב הגר הבוקר, הודיע חבר הכנסת יוני שטבון על פרישתו. מי שיאייש את מקומו בצמרת המפלגה יהיה הלל הורביץ מחברון, שיוצב במקום ה-2 ברשימת יחד.

לאחר ימים סוערים במפלגת "העם איתנו" עם התקדמות המו"מ מול אנשי מפלגת 'עוצמה יהודית', מסתמן שאיש חברון הלל הרוביץ יחליף את ח"כ יוני שטבון ברשימה. זאת לאחר שחה"כ שטבון סירב לאשר את צירופם של אנשי 'עוצמה יהודית' בראשותם של מיכאל בן ארי וברוך מרזל.

הלל הורביץ נחשב לפעיל בכיר בציבור הדתי ומקורב גם בקשר מיוחד לציבור החרדי ולמספר חצרות של חסידויות. הורביץ הוא חתנו של הרב זלמן מלמד, מקורבו של הרב דב ליאור, ומינויו הוא בגדר הברקה, וזאת משום שהוא זוכה לאמון ולקרבה רבה בחצרות חסידויות רבות, ולהערכה רבה בחוגי הישיבות המזוהות עם מרכז הרב.

אחד מאנשי הציונות הדתית אומר ל'בחדרי חרדים' כי "האלקטורט שהלל הורביץ מביא עמו גדול עשרת מונים על זה של הרב טאו, שגם אחרי פרישת אנשיו עקב סירובם לאחדות - עדיין יבחרו תלמידים רבים ממחנהו להצביע למפלגת הימין של אלי ישי. זאת בשורה שנראה את הורביץ בכנסת הבאה".
אלי ישי מרזל העם איתנו שטבון הלל הורביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד