י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרסים בשווי 75,000 שקל חולקו ב'יד הלשון'

הסתיים בהצלחה שעשועון שמירת הלשון של בזק • כ-100,000 מאזינים לכל פרק ואלפים שיננו את הלכות שמירת הלשון• אילן סיגל: "נתוני ההשתתפות המדהימים הוכיחו לנו שהציבור מעריך ואוהד את פעילות חברת בזק למען קידום ערך שמירת הלשון"

פרסים בשווי 75,000 שקל חולקו ב'יד הלשון'

המספרים נחשפים: חודשיים וחצי של שעשועון ביד הלשון של בזק הגיעו לסיומן. בבזק מסכמים בסיפוק את העונה הראשונה של שיתוף הפעולה המוצלח עם רדיו קול חי, אתר בחדרי חרדים ורשת קו עיתונות דתית וחושפים את נתוני ההצלחה המדהימים.

הנתונים הרשמיים שבידי חברת בזק מצביעים על קרוב ל-100,000 מאזינים לכל אחד משנים עשר פרקי העונה ששודרו ברדיו קול חי. לצד כמות המאזינים הגדולה, הפרקים שודרו בשידור חי ובVOD באתר רדיו קול חי ובאתר בחדרי חרדים וזכו ללמעלה מ60,000 צפיות. במסגרת שיתוף הפעולה עם רשת קו עיתונות דתית, נשלחו קרוב ל-11,000 פתרונות לתשבצים שפורסמו בעיתוני הרשת ובאתר בחדרי חרדים.

כפי שפורסם, הפורמט המיוחד של העונה איפשר למשתתפים באולפן או בבית לזכות מידי שבוע בפרסים יקרים במיוחד, ובראשם 4000 ש"ח, הכוללים סוף שבוע במלון רמדה בירושלים וכסף מזומן לבזבוזים. מידי שבוע אלפי מתקשרים לאולפן ניסו להתחרות בשעשועון מהבית לצד עשרת המתמודדים באולפן. בסך הכל בעונה זו חולקו פרסים בשווי 75,000 ש"ח.

אילן סיגל, מנהל אגף שיווק פרטי בבזק: "נתוני ההשתתפות המדהימים הוכיחו לנו שהציבור מעריך ואוהד את פעילות חברת בזק למען קידום ערך שמירת הלשון ותקשורת כשרה ונקיה, זאת מתוך הבנה לצרכיו הייחודיים של המגזר החרדי. במשך מספר שנים אנו פועלים לחיזוק, קידום וניכוס ערך שמירת הלשון באמצעים שונים, אשר התקבלו באהדה רבה בקרב הציבור החרדי והוכתרו כהצלחה כבירה. נתראה בשנה הבאה".
בזק יד הלשון שעשועון הצלחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד