י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המכירה הסינית 2 של אסם - ככה אומרים גדול יותר בסינית

שנה אחרי ההצלחה הגדולה של המכירה הסינית של החטיבה הקולינרית של אסם, היא חוזרת והפעם גדולה יותר ומותאמת יותר

המכירה הסינית 2 של אסם  - ככה אומרים גדול יותר בסינית

שנה אחרי ההצלחה הגדולה של המכירה הסינית של החטיבה הקולינרית של אסם בהשתתפות של למעלה מ107,000 איש שהתקשרו לטלמסר של המבצע, היא חוזרת והפעם גדולה יותר ומותאמת יותר ותאפשר לצרכנים רבים להגשים חלומות גדולים ומיוחדים.

החידוש המקורי במכירה הסינית של אסם הוא, שההשתתפות בה אינה כרוכה בתשלום. ההשתתפות במכירה הסינית מתבצעת באמצעות אריזות מוצרי אסם בלבד. ככל שאוספים יותר אריזות של מוצרי אסם, כך מגדילים את הסיכוי לזכות בחלום הנבחר.

לצד מודעות המכירה בעיתונות החרדית וברדיו קול חי, חולקו 185,000 עותקים של חוברת המכירה הסינית בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, בנקודות המכירה ובבתים.

החוברת מציגה את הרשימה המלאה של החלומות שניתן להגשים באמצעות המכירה הסינית הכוללות מתנות גדולות יותר ומותאמות לצרכי המגזר החרדי. המתנות נבחרו מתוך ניתוח ההשתתפות במכירה הסינית של שנה שעברה תוך התאמת המתנות לצרכי המשפחה החרדית. הפרס הגדול ביותר שהוצג במכירה הינו מיני-וואן 7 מקומות יוקרתי, ובנוסף הוצג מגוון גדול מאוד של מתנות משתלמות החל מכרטיס טיסה זוגי לציונו הקדוש של רבי אלימלך מליז'ענסק, חבילת מוצרי חשמל, מוצרים ייעודיים למטבח החרדי ושלל שוברים שווים.

ואכן הקמפיין המכירה הסינית השניה של אסם, מעורר הדים רבים בציבור החרדי. לפי הנתונים שבידי חברת אסם, למעלה מ-45,000 איש כבר התקשרו למוקד טלאול המכירה הסינית, ובחרו את המתנות המועדפות עליהם.

נתוני המתנות המועדפות, הינם דינמיים ומשתנים כמעט מידי יום. אך פילוח הנתונים עד כה מראה כי הפרס המועדף על המשתתפים (נכון לשעת כתיבת השורות) הוא סכום כסף הנע בין 1000 ל3000 ש"ח במזומן. במקום השני, פרס הזהב מיני וואן 7 מקומות אופל זאפירה בשווי מעל 170,000 ₪, מזגן 2 כ"ס (בשווי 3500 ש"ח), הגיע למקום השלישי. את החמישיה הראשונה סוגרים אופניים חשמליים (בשווי 3500 ₪) וחדר ילדים קומפלט (בשווי 8350 ₪).

לדברי עינת כהן מנהלת תחום ומנהלת המגזר החרדי בחטיבה הקולינרית של אסם: "קיים קשר מיוחד בין האשה החרדית והמטבח החרדי לאסם. נתוני ההשתתפות במכירה הסינית השניה, מעידים על ההבנה של אסם את צרכי הציבור החרדי ואורח חייו. גם את פרסי המכירה הסינית השנה, התאמנו לצרכי המגזר החרדי, לפי ביקושים שזיהינו במכירה הראשונה".

אז איך משתתפים? רק אוספים אריזות מוצרי אסם המשתתפים במבצע, מתקשרים לטלאול המבצע 03-9411444, מקישים את הקוד המוטבע על המוצר, בוחרים את החלום המועדף ועכשיו נשאר לכם רק לזכות.
אסם סינית מכירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד