כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
צרות של מיליארדים

זה הפער ביניהם;שבעת הישראלים העשירים בעולם

אמרו חז"ל מרבה נכסים מרבים דאגה. ובכן ישנם לפחות שבעה ישראלים שלא צריכים לדאוג מהדירוג של מודי'ס או מהשלכות המלחמה. הצמרת שומרת בקנאות על המקום הראשון אשת העסקים מרים אדלסון עם הון עתק, והשביעי שסוגר את הרשימה עם 5.9 מיליארד דולרים בלבד

זה הפער ביניהם;שבעת הישראלים העשירים בעולם
אילוסטרציה צילום: Hadar Youavian/FLASH90

המגזין הכלכלי 'פורבס' חושף מידי שבוע את דירוג עשירי ישראל בעולם. ובכן מי שעומדת השבוע במקום ה-42 בעולם, וראשונה בין עשירי ישראל, זו מרים אדלסון, המפורסמת כבעלי העיתון 'ישראל היום' עם הון מוערך של 34.8 מיליארד דולרים. בצל רכישת קבוצת 'דאלאס מאבריקס' תמורת 3.5 מיליארד דולר, היא הכניסה בשבוע החולף ריווח של 373 מיליון דולרים.

במקום השני נמצא איש העסקים אייל עופר שהונו מוערך לפי המגזין הנחשב ב-21.8 מיליארד דולר, וזאת בצל ההפסד שלו בשבוע האחרון סכום של 11 מיליון דולרים. ואם שאלתם היכן הוא מדורג בעולם, 87 בין עשירי העולם.

עידן עופר, אחיו הצעיר של אייל, רושם הפסד בסך 47 מיליון דולרים אחרי כמה שבועות רצופים שבהם ראה דווקא רווחים. לעת עתה מוערך הונו של עופר הצעיר בסך הכל ב-15.3 מיליארד דולר, מקום 118 בדירוג העולמי.

במקום הרביעי מבין עשירי ישראל ובמקום ה-259 מבין עשירי תבל, נמצא המיליארדר הישראלי-רוסי רומן אברמוביץ', ששומר על מקום זה כבר כמה חודשים ברצף עם הון מוערך בסך 9 מיליארד דולר.

האחים דימיטרי ואיגור בוכמן, שהפסידו בשבוע החולף מאז הדירוג הקודם - מיליון דולרים נחשבים לישראלים החמישיים העשירים בעולם. נכון להיום מוערך הונם של האחים ב-6.8 מיליארד דולר, מקום 375 בדירוג העולמי.

איש העסקים סטף ורטהיימר שהונו מוערך ב-6.3 מיליארד דולרים מדורג שישי בין עשירי ישראל ומקום 438 בדירוג העולמי של מגזין 'פורבס'. השביעי הוא הפילנתרופ הישראלי יורי מילנר, שממוקם 476 ברשימה העולמית עם הון של 5.9 מיליארד דולר.

עשירי ישראל פורבס מרים אדלסון עשירי העולם מיליארדרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד