כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

סופית: חה"כ יוני שטבון שב לרשימתו של אלי ישי

לאחר פגישה משולשת בין ישי, שטבון והרב הגר, הושג שלום והם ירוצו יחדיו; הרב הלל הורביץ נציגו של הרב ליאור - לא יכנס

חזר הביתה, יוני שטבון. פלאש80
חזר הביתה, יוני שטבון. פלאש80

נראה כי למרות הפיצוץ היום, השלום ישוב למפלגת יחד: לפי דיווח שמגיע מצד אנשי ישי, יוני שטבון החליט לשוב לרשימתו של אלי ישי ולרוץ איתו יחד לכנסת. איתם ירוצו אנשי "עוצמה יהודית" כבלוק טכני.

כזכור, מוקדם יותר הודיע חה"כ יוני שטבון כי הוא נוטש את אלי ישי בעקבות הרב משה הגר שעזב בבוקר, שניהם על רקע החבירה לאנשי עוצמה יהודית. שמו של איש חברון הרב הלל הורביץ עלה כמי שיחליף את שטבון בצמרת רשימת "העם איתנו", וששטבון - הנחשב לנאמנו של הרב טאו, יפרוש באופן סופי.

בשעות האחרונות התקיימו מגעים קדחתניים בניסיון להשיג את השלום, ואף אלי ישי ושטבון, יחד עם הרב הגר, נועדו בניסיון לסיים את המשבר. נראה כי המאמצים נשאו פרי - הדיווחים המגיעים על כך ששטבון חוזר לישי מעודדים, ויש לקוות כי השלום ישוב למפלגת הימין החרד"לית.

רשימת "העם איתנו" כפי שמסתמנת: אלי ישי יו"ר המפלגה ומס' 1. אחריו מס' 2 - חה"כ יוני שטבון, מס' 3 - מיכאל עייש מצפת, המשמש כמנכ"ל מוסדות 'יתד התשובה' בצפת שבראשות הרב רפאל כהן, איש אמונו של הרב מאזוז, מס' 4 - פעיל הימין ברוך מרזל, איש עוצמה יהודית, מס' 5 - ששון טרבלסי, מקורבו של הרב מאזוז, מס 6 - הרב עמיטל בראלי, רב צבאי שהודח לאחר שקרא לחיילים לסרב פקודה בהינתקות, נכדו של הרב משה צבי נריה. מס' 7 - איש התקשורת דודי שוומנפלד. ומס' 8 - קובי יקיר.

אלי ישי אמר היום לאחר סגירת הרשימה: "יחד נשארת יחד, חרדים ודתיים לאומיים. יש לנו חובה להמשיך את הדבר הגדול שנוצר כאן, ברית שומרי מצוות למען תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל. ברוך ה', השליחות שמחברת ביננו חזקה מכל ויכוח. יחד ובשם ה' נעשה ונצליח".

יוני שטבון הגיב גם הוא ואמר: "בשורת האיחוד ההיסטורית בין הציונות הדתית לציבור החרדי יש בה כדי לגבור על כמעט על כל מחלוקת שהיא. מראשית הדרך חברנו יחד, דתיים לאומי וחרדים, כי יש לנו אחריות כלפי הזהות היהודית של המדינה. היו ויכוחים, אך רב המשותף על המפריד וגודל השעה מחייב גודל של אחריות. נמשיך קדימה ובכל הכוח ובעזרת ה' נעשה ונצליח".
יוני שטבון טאו אלי ישי העם איתנו הורביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד