ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
עיצוב מחודש

תראו אותה: סקודה תחשוף בקרוב את האוקטביה המחודשת

סקודה חושפת איורים של האוקטביה המחודשת • הדגם מיישר קו עם העיצוב – הלא הוא המראה המותגי - של יתר הדגמים החשמליים של סקודה

תראו אותה: סקודה תחשוף בקרוב את האוקטביה המחודשת
כך תראה סקודה אוקטביה המעודכנת צילום: סקודה

סקודה הצ'כית חושפת איורים ראשונים של סקודה אוקטביה המחודשת. חשוב לנו להגיד לכם שוב שמדובר ב"מחודשת" ולא בחדשה לחלוטין, אבל מכיוון שזו סקודה אז העדכון חשוב, מכיוון שסקודה היא המכונית האירופית הנמכרת ביותר בישראל.

בהערת שוליים נספר לכם כי בתעשיית הרכב מקובל מחזור בן שש שנים לכל דור של דגם. לערך באמצע הדרך, לאחר כשלוש שנים, היצרן מבצע חידוש (מכונה גם "מתיחת פנים") – עמוק יותר או פחות שנועד בעיקר לשמור על רעננות הדגם, תנופת המכירות ולסגור פערים טכנולוגיים אם נוצרו. כמובן שיש גם יוצאים מן הכלל עם מחזור חיים ארוכים מאד (טויוטה היילקס למשל) או מחזורי חיים קצרים מאד כפי שאנו רואים לאחרונה אצל הסינים החשמליים.

כך תראה סקודה אוקטביה המעודכנת. איורים סקודה

לגבי האוקטביה עצמה, עבור סקודה מדובר ב"דגם ליבה" כלומר מכונית שהיא רבת מכר (עד כה מכרו שבע מיליון אוקטביה בעולם), גם בישראל, ולכן סקודה אינה מעוניינת לשנות אותה באופן ניכר, בטוח לפני שכל העולם נכנס עמוק למהפכה החשמלית ולכן עדיף לסקודה לשמר את הקיים.

בשלב זה סקודה חושפת רק איורים של אוקטביה המחודשת, כלומר עדיין לא את התמונה של המכונית עצמה. יחד עם זאת, מהאיורים אפשר ללמוד לא מעט על העיצוב המחודש, בעיקר שהוא מיישר קו עם העיצוב – הלא הוא המראה המותגי - של יתר הדגמים החשמליים של סקודה.

סביר להניח שיחידות ההנעה לא יהיו שונות משמעותית מהאוקטביה הנוכחית, כלומר תהיה גרסת פלאג אין הייבריד וגם גרסאות בנזין ודיזל עם טורבו. לפי סקודה, הפגושים של האוקטביה עודכנו וגם יחידות התאורה. בנוסף, סקודה כבר מציינת שהאוקטביה החדשה תוצג בשתי תצורות מוכרות: האצ'בק (כן, האוקטביה היא למעשה מכונית עם חמש דלתות) וסטיישן. את כל יתר המידע תחשוף סקודה במהלך הימים הקרובים.

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד