כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אולי הפעם המסר יחלחל

טיפשים בכבישים: זה שנתפס עם סמים וזה שהלך לכלא

גבר מטייבה התעקש לנהוג בלי רישיון נהיגה והוא עשה את זה בעבר ונתפס, לא פחות מ-13 פעמים. בבית המשפט נגזרו עליו 36 חודשי מאסר ועוד 10 שנות פסילה מקבלת רישיון, לא שזה כל כך הפריע לו בעבר. אולי הפעם המסר יחלחל

טיפשים בכבישים: זה שנתפס עם סמים וזה שהלך לכלא
נהג נשפט לשלוש שנות מאסר לאחר שנתפס בפעם ה-13 נוהג ללא רשיון נהיגה צילום: דוברות המשטרה

השבוע שעבר היה אחד המשוגעים ביותר בכבישי ישראל, גם בגלל מזג האוויר וגם בגלל הנהגים העבריינים שגרמו לשוטרים לצאת לכבישים כדי לתפוס את מי שמתעקשים לסכן את חיינו.

את פרס הנהגת המצטיינת נתנו אנשי משטרת ישראל לתושבת רמלה בת 46 שהשוטרים במקרה עצרו לבדיקה. בבדיקה הכול הלך בסדר עד שהשוטרים קלטו עובדה מעניינת: הרמלאית נפסלה מנהיגה בשנת 2016, כלומר היא על הכביש לא פחות משמונה שנים בלי רישיון נהיגה. הרכב שלה הושבת לחודש וכתב אישום כמובן הוגש נגדה.

אתם חושבים שהנהגת זה סיפור בעייתי? אז הנה סיפור שהוא מצחיק: שוטרי משטרת התנועה עמדו בשבוע שעבר בקור בצומת פרדסיה ולפתע הבחינו בנהג משוחח בטלפון. כידוע זו עבירה, אז השוטרים היו צריכים לעצור את הנהג ולתת לו דו"ח. אבל משום מה הייתה להם תחושה שזה לא סוף הסיפור שלנו, אז הם ערכו חיפוש ברכב וגילו, תחזיקו חזק, ארבעה קילוגרמים של חומר חשוד כקנאביס. הנהג- תושב אור עקיבא, נעצר לחקירה.

אבל כמו תמיד, זה לא הסיפור הכי משוגע. אנחנו סבורים שהסיפור הכי משוגע הוא דווקא של תושב טייבה בן 42. התושב הזה מעולם לא הוציא רישיון נהיגה וזה בסדר, לא לכולם יש רישיון נהיגה. אבל החבר שלנו מטייבה התעקש לנהוג בלי רישיון נהיגה והוא עשה את זה בעבר, ונתפס, לא פחות מ-13 פעמים. הפעם במשטרה הבינו שיש כאן איזה עניין קל של זלזול בחוק ולכן בבית המשפט נגזרו עליו 36 חודשי מאסר ועוד 10 שנות פסילה מקבלת רישיון, לא שזה כל כך הפריע לו בעבר. אולי הפעם המסר יחלחל.

 

משטרה עבירות תעבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד