י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תלמידים התיזו גז פלפל בפוניבז'; 3 נפצעו

חילול ה' נמשך: תלמידים התיזו גז מדמיע בהיכל בית המדרש • שלושה נפגעו ופונו לבי"ח תל השומר

היכל ישיבת פוניבז'
היכל ישיבת פוניבז'

על רקע גל המעצרים אמש (ד), שוב פרצו מהומות בישיבת פוניבז': גז מדמיע הותז על ידי בחורים מפלג 'המחבלים' בתפילת ערבית בישיבה, דבר שגרם למהומה גדולה. כונני הצלה העניקו טיפול מיידי ופינו שלושה פצועים מפלג 'השונאים' לבי"ח תל השומר.

בעקבות התזת הגז, תפילת ערבית בוטלה והועברה לקומת הכניסה לישיבה - 'שערי אשר'. כונני ההצלה הוזעקו למקום והעניקו טיפול ראשוני לנפגעים.

על פי אחד מעדי הראייה בישיבה ל'בחדרי חרדים': "לאחר צעקות רמות שנשמעו בהיכל הישיבה, התיזו גז פלפל".

כזכור, אתמול בשעה 2:00 לפנות בוקר פלשה המשטרה לגבעת הישיבה ועצרה שלושים בחורים מפלג 'המחבלים', ששוחררו בבוקר.

למקום הגיעו שתי משאיות של שב"ס, בליווי עשרות ניידות משטרה וכוח של מאות שוטרים לגבעת הישיבה. צוותים משטרתיים חסמו לפי תוכנית מוקדמת כל פתח בפנימיות המזוהות עם פלג ה'מחבלים', ושוטרים עברו חדר חדר עם רשימות שמיות מדויקות של הבחורים החשודים ועצרו אותם.

העצורים כולם שוחררו לביתם, והשופט אף נזף במשטרה כי לא היתה הצדקה לביצוע המעצרים באישון ליל.

היום בשעות הצהריים נשא אחד מרבני ישיבת 'המחבלים' שיחת חיזוק לתלמידיו בעקבות גל המעצרים, וציין כי "אין לפחד מהמשטרה ואסור להתייאש".

לחץ כאן לצפייה בסלולר ובטאבלטים

המעצרים בשעת לילה

מהנהלת ישיבת הגר”ש מרקוביץ נמסר: "לצערינו כל הפרטים בכתבה אינם נכונים ואנו מצפים מעיתונאי שמכבד עצמו שלא ליפול לציטוטי כזבים בשם רבותינו ראשי הישיבה. היום בתפילת מעריב לצערינו שוב בחורים מפלג השונאים התפרעו תוך הפרעה לתפילת מעריב. הנאמר בכתבה הוא סוג של - הרצחת וגם ירשת משום שבחורי פלג השונאים הם שהשתמשו בגז מדמיע, נבקשכם להבא לברר את הפרטים לאשורם משני המחנות ולא מצד השונאים בלבד. לאחר גל המעצרים הלילה ברוך השם כל העצורים שוחררו בבית המשפט והשופט אף נזף במשטרה. מקוים שיופסקו תלונות השווא והשקט יחזור לישיבה".
פוניבז גז מדמיע ישיבה בחורים מהומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד