כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"זה חורה לנו"

הח"כ החרדי נגד נתניהו: "לכל שבת יש מוצאי שבת"

חה"כ משה שמעון רוט מיהדות התורה ביקר בחריפות את ראש הממשלה נתניהו שהוציא בשבת הודעה פוליטית והבהיר: "נתניהו יודע שלכל שבת יש מוצאי שבת". עוד אמר: "זה חורה לנו שנתניהו מנצל את זה שאנחנו בזמן מלחמה"

הח"כ החרדי נגד נתניהו: "לכל שבת יש מוצאי שבת"
ח"כ משה רוט צילום: באדיבות המצלם

הביקורת הנרחבת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמאז תחילת המלחמה מוציא הודעות במהלך השבת, נמשכת גם היום (ראשון). בשבת האחרונה הגדיל נתניהו לעשות, והוציא הודעה פוליטית שאינה קשורה למלחמה בעיצומה של שבת קודש.

'בחדרי חרדים', כזכור, ביקר במאמר את חברי הכנסת החרדים שאינם מגיבים לראש הממשלה. אמש, לאחר פרסום המאמר, נציגי יהדות התורה תקפו את ראש הממשלה וביקרו אותו על חילול השבת.

חה"כ משה שמעון רוט מיהדות התורה הגדיל לעשות ושיגר מסר מאיים לראש הממשלה נתניהו. בריאיון ל'קול ברמה' הבהיר: "גם נתניהו יודע שלכל שבת יש מוצאי שבת".

עוד אמר רוט: "אני מצטרף לטענה שנתניהו לא מספיק מכבד את חברי הכנסת החרדים. זה חורה לנו שנתניהו מנצל את זה שאנחנו בזמן מלחמה, אבל התפקיד שלנו הוא לדאוג שננצח. גם נתניהו יודע שלכל שבת יש מוצאי שבת".

בראיון לנתן למשי ואבי גדלוביץ' בתכנית 'אחת בצהריים' התייחס רוט גם למערכת הבחירות: "בני ברק לא תהפוך לעיר מחללת שבת אם בעיר יש שתי רשימות. אם הכל היה בידיים שלי, היו הולכים יחד בכל הארץ. אני לא שמח שהולכים בנפרד אבל אני יכול לחיות עם זה"

על דברי גפני בכנס הבחירות בבני ברק אמר: "לא הגיוני שדגל התורה לא יתמכו בזייברט. גפני אמר בפירוש שיעשו מה שהרבנים יורו - ואני מחזק את ידיו. פוליטיקאים צריכים לכופף את עצמם לדעת תורה".

בנימין נתניהו שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד