כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
במלונות הנבחרים

נופש פסח מושלם: הכירו את הדרך להפוך לבני חורין אמיתיים

איפה תרצו לנפוש השנה בפסח? חברת התיירות המובילה במגזר החרדי והדתי שיא טרוול מגישה לכם חופשת פסח חלומית לכל המשפחה במלונות הנבחרים!

מלון אירופה טבריה
מלון אירופה טבריה צילום: מתוך אתר שיא טרוול

חברת התיירות המובילה שיא טרוול מפרסמת גם השנה את חופשות הפסח וכרגיל מספקת מספר הפתעות ופינוקים.

השנה החופשות יתקיימו בשני מלונות נבחרים -מלון קיסר פרימייר טבריה ומלון אירופה טבריה. 

מלון הנופש קיסר פרמייר טבריה ממוקם על הטיילת, במרחק הליכה מהכנרת, בלב מרכזי הקניות והבידור של העיר ומשמש כנקודת יציאה מושלמת לטיולים ואטרקציות בגולן ובגליל.

במלון 220 חדרים מרווחים ומעוצבים הצופים לנופם המקסים של הכנרת והגולן. 7 סוויטות מפוארות ו-2 סוויטות נשיאותיות יאפשרו לכם לשדרג את חופשתכם.

ספא "חמת קיסר" המפואר הינו הספא היחיד בכל אזור הצפון עם בריכת מי מעיינות טרמו-מינרלית ובו 20 חדרי טיפולים, אמבטיות מלחים, חדר כושר מרווח וסאונה מפנקת. לנוחותכם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בכל החדרים וכן חנות מזכרות ומספרה.

האוכל המשובח תחת השגחתו של הרב שמואל בורשטיין שליט"א, ללא שרויה וללא קטניות והוא יספק עבורכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת וכשרה למהדרין.

לעומת זאת מתחם הנופש בוטיק אירופה הממוקם גם כן בטבריה, מציע בריכה חיצונית עם טרסת שמש, וכן יחידות אירוח ממוזגות, עם פינת ישיבה זמינה גם כן ביחידות מסוימות.


אוכל מפנק למהדרין • מתוך אתר שיא טרוול

כל היחידות מציעות כספת, שולחן עבודה, מיני בר, ​​קומקום חשמלי ומכונת קפה. חדרי הרחצה הפרטיים מספקים אמבטיה או מקלחת, מייבש שיער, מוצרי טיפוח ללא תשלום, חלוקי רחצה ונעלי בית. מסעדה כשרה וטרקלין משותף זמינים, כמו גם מתקני ישיבות.

מקום האירוח שוכן בבניין היסטורי משנת 1917 ושומר על האלמנטים האירופאיים האותנטיים שלו. החוף נמצא במרחק 200 מטרים. קבר הרמב"ם נמצא במרחק של 350 מטרים בלבד, פארק המים חוף גיא נמצא בטווח של 1.5 ק"מ ותחנת אוטובוס מקומית נמצאת במרחק של 120 מטרים בלבד. חניה פרטית ללא תשלום זמינה באתר.

חדרי המלון מהווים יצירת אומנות של ממש. חדרי האבירים המפנקים יאפשרו לכם להתרווח וליהנות מהשלווה. סוויטת הברון וסוויטת הלורד ממתינות לאורחים שיודעים להעריך את הטוב ביותר: מרחבים מסוגננים בקפידה עם תקרות גבוהות וקירות מבזלת שכל פרט ופרט בהן מיועד לשפר את חווית הנופש. בחדרים ממתין לכם קפה תורכי מעולה, קלפי משחק וציוד אלקטרוני חדשני.

בוילה אירופה חוויה קולינרית יוצאת דופן. במסעדה שוררת אווירה נינוחה ורגועה. השף יצר תפריט ייחודי של מטעמים ומנות בלקניות וטורקיות עם נגיעות אירופאיות. סלטים טריים, בשר, דגים ויינות משובחים אשר יהפכו את זמנכם כאן לחוויה של ממש.

אז במה אתם בוחרים? זה תלוי רק בכם.

לפרטים והזמנות התקשרו : 03-5788888
או לחצו לשיחה עם נציג בווצאפ > 
או לחצו לאתר > 

שיא טרוול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד