כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מגוון דירות לבחירה במתחם A שנפתח למכירה בשכונת המגורים המבוקשת כתר הרמה

בהמשך להצלחת המכירות והביקוש הגבוה במתחמים הראשונים, קבוצות 'נתיב' ו'שפיר' הבונות יחד את שכונת המגורים האקסקלוסיבית "כתר הרמה", פותחות למכירה את מתחם A המציע מגוון דירות 3,4 ו-5 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים ומיני-פנטהאוזים עם מפרט עשיר ותנאי רכישה אטרקטיביים. עם פתיחת המתחם החדש למכירה נחשפים גם תנאי הרכישה הייחודיים המאפשרים לשלם רק 15% ואת היתרה בתנאים מיוחדים בכפוף לתנאי החברה

מגוון דירות לבחירה במתחם A שנפתח למכירה בשכונת המגורים המבוקשת כתר הרמה
נתיב פתיחת מכירה שכונה חדשה צילום: וויופוינט

שכונת "כתר הרמה" ברמה ד-5, עיר העתיד של בית שמש, נבנית בפעימה אחת ומציעה מעטפת מושלמת של חוויית מגורים וחיי קהילה מלאים. גם בימים אלה, לנוכח המצב בארץ, בניית השכונה נמשכת על כלל מוסדותיה, גינותיה, תשתיותיה ושטחי המסחר שלה, הנבנים במקביל עד להשלמת השכונה בפעימה אחת.

עם התקדמות הבנייה מודיעות החברות הבונות, קבוצות 'נתיב' ו'שפיר', על מתחם A שנפתח למכירה ומציע מגוון רחב של דירות בגדלים שונים ומאפיינים מגוונים. במתחם החדש עומדות למכירה בתנאים אטרקטיביים מגוון דירות 3,4 ו-5 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים ומיני-פנטהאוזים ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

הפרויקט היוקרתי של קבוצות 'נתיב' ו'שפיר' יכיל 1,057 יח"ד ב-55 מבנים שישתרעו על שטח ענק ובו 77 דונם של פארקים ירוקים, גינות ומבני ציבור. השכונה משקיפה על נוף הררי פסטורלי עוצר נשימה של גבעות מוריקות ואוויר הרים צלול. עם השקתה על ידי החברות הבונות, הפכה השכונה ליעד מגורים נחשק המסומן כעיר העתיד של בית שמש.

כעת, עם השקת המכירות למתחם החדש, ניתן לרכוש ממגוון הדירות המוצע בתנאים נוחים המאפשרים תשלום 15% בלבד בעת הרכישה ואת היתרה בתנאים מיוחדים בכפוף לתנאי החברה. תנאי התשלום מאפשרים להגיע לדירה משלכם בפרויקט הנחשק שמשנה את פני העיר.

מרכז המכירות המשותף של קבוצות 'נתיב' ו'שפיר', להן ניסיון רב בהובלת פרויקטים גדולים, ממוקם בשד' האמורים 7 בית שמש ומציע יחס אישי בדרך להגשמת החלום לדירה מושלמת.

כתר הרמה נתיב פיתוח בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד