י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בליכוד תוקפים

הפרשן בשידור חי: "נתניהו רוצה את החטופים מתים"

פרשן חדשות 13, גיל תמרי מעורר סערה בשעות האחרונות בעקבות דברים שאמר בשידור חי: "לנתניהו אין תמריץ לשחרר את החטופים הוא רוצה את כולם מתים" • צפו בדברים המזעזעים • מאוחר יותר הסתייג, אך לא שינה את דעתו לחלוטין

הפרשן בשידור חי: "נתניהו רוצה את החטופים מתים"
גיל תמרי צילום: מתוך שידורי חדשות 13

גיל תמרי, פרשן חדשות החוץ של 'חדשות 13' מעורר סערה לאחר שאמר בצהריים (ראשון) בשידור חי דברים מזעזעים ומנותקים כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

"לנתניהו אין תמריץ לשחרר את החטופים הוא רוצה את כולם מתים". טוען תמרי בשידור חי מול כמה מחבריו לצוות שלא גינו, לא היסו אותו ולא סתרו את דבריו החמורים.

מאוחר יותר בתוכניתו של אלמוג בוקר, התייצב שוב גיל תמרי וביקש להתנצל על דבריו, אם כי לא לגמרי. האב השכול איציק בונצל, שבנו עמית הי"ד נפל בעזה לפני מספר שבועות, שאל את תמרי, האם אתה לא מסוגל להגיד שנתניהו עושה הכל כדי להשיב את החטופים והפרשן השיב: "אני לא בטוח שזה הדבר שהוא הכי הכי רוצה". לעומתו, המגיש אלמוג בוקר אמר את דעתו האישית: "אני חושב שראש הממשלה נתניהו עושה כל מה שהוא יכול כדי להחזיר את החטופים הביתה".

ממפלגת הליכוד נמסר: "בזמן שראש הממשלה נתניהו כבר שיחרר 110 מחטופינו ופועל למען שחרור כולם גם ברגעים אלה, גיל תמרי בחדשות 13 מעז לומר שראש הממשלה רוצה שהחטופים ימותו. החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13". ההודעה מגיעה לאחר שתמרי, איש התקשורת של חדשות 13, טען כי לנתניהו "אין אינטרס" לשחרר את החטופים".

עוד קודם לכן, תקפה חברת הכנסת טלי גוטליב וכתבה בחשבון ה-X שלה: "מי צריך אוייבים כשיש את גיל תמרי?? היום בשידור חי בערוץ 13 טען תמרי ברוב חרפה כי לנתניהו אין תמריץ לשחרר את החטופים והוא רוצה את כולם מתים מהסיבות שלו! גיל תמרי לא ראוי להיקרא כתב או פרשן. גיל תמרי שקרן, מסית, פלגן!! כשחשבתי שכבר שמעתי הכל. לשמוע את תמרי ולהתחלחל".

גיל תמרי בנימין נתניהו הסתה ערוץ 13 חדשות 13 אלמוג בוקר חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד