י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הודעה מאכזבת

זו הסיבה: הטיסות לארצות הברית יישארו יקרות לפחות עוד שנה

נוסעים שמתכננים לרכוש טיסה לקראת חופשת פסח ליעדים בצפון אמריקה צפוים להתאכזב

זו הסיבה: הטיסות לארצות הברית יישארו יקרות לפחות עוד שנה
ניו יורק ממעוף המסוק צילום: דוב בער הכטמן

חברת התעופה 'אמריקן איירליינס' הודיעה היום (ראשון) כי היא דוחה את החזרה שלה לישראל. התאריך המסתמן נכון לעכשיו הוא עד לסוף חודש אוקטובר 2024. נוסעים רבים שמתכננים לרכוש טיסה לקראת חופשת פסח וחופשות הקיץ ליעדים בצפון אמריקה צפוים לגלות כי מחירי הטיסות עדיין יקרים וזאת בשל העובדה שהקו לארה"ב נשאר בבלעדיות מלאה לאל על.

לאחרונה דווח כי בעקבות המצב הביטחוני המתמשך אשר במהלכו נרשמת ירידה משמעותית בביקושים בקרב הנוסעים הישראלים ליעדים שונים בעולם ולאחר שאל על הודיעה על השהיית הקו ליוהנסבורג שבדרום אפריקה, הירידה בביקושים באה לידי ביטוי גם ביעדים נוספים ביניהם דבלין שבאירלנד ומרקש שבמרוקו.

בהתאם לכך, החל מתחילת אפריל 2024 ולמשך כל עונת הקיץ הקרובה, חברת אל על לא תחדש את פעילותה בקווים המדוברים, וזאת על מנת להתאים את תמהיל היעדים לביקושים. כלל הנוסעים שטיסותיהם יבוטלו, יעודכנו על כך ויוצעו להם מספר חלופות.

בתוך כך, מדוברות רשות שדות התעופה נמסר כי היום עברו בנמל התעופה בן גוריון כ-29,500 נוסעים ב- 169 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל יצאו היום כ-15,800 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל כ-13,700 נוסעים

טיסה ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד