כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"רוצה לנקות שולחן"

ינון מגל הסביר מדוע החל לענוד את סיכת החטופים

ינון מגל הופיע לראשונה מאז תחילת הלחימה עם סיכת החטופים המפורסמת על דש חליפתו. במהלך השידור הוא הסביר מדוע

ינון מגל הסביר מדוע החל לענוד את סיכת החטופים
ינון מגל עם סיכת החטופים צילום: מתוך ערוץ עכשיו 14

איש התקשורת מגיש 'הפטריוטים' ב'ערוץ 14', ינון מגל, החל לענוד על דש חליפתו את סיכת החטופים?️. במהלך השידור הסביר את הסיבה. "הסיכה הזאת אני הולך כי תקפתי את רונן צור והוא אמר קודם נתחיל מזה שתשים סיכה. אז אני רוצה לנקות את השולחן, כדי למי שלא היה ברור שהאולפן הזה הוא בעד להשיב את החטופים. נוצר פה מצג שווא כאילו אנחנו מנהלים פה איזשהו קמפיין".

עוד הוסיף מגל, "זה לא שאני חושב שזה יחזיר אותם, יחזיר אותם הפעולה של החיילים שלנו. לא ההצגות של רונן ולא הסיכות האלה, אני רק שם את זה כדי לנקות שולחן כדי שלא יהיה פה הוה אמינא שמישהו נגד לשחרר אותם". 


חברו לפאנל יותם זמרי לא אהב את הצעד וראה בכך התרפסות: "רונן צור מסתובב באולפנים ואומר שיש קמפיין ממשלתי שמשלמים לנו לתקוף את משפחות החטופים. איש כזה לא ראוי שבכלל תנהל איתו שיח". מגל הגיב לו ואמר: "אני לא עושה את בשבילו, הוא לא מעניין אותי. זה בשביל משפחות החטופים". 

יועץ התקשורת רונן צור שמנהל את מטה משפחות החטופים, הגיב למגל וכתב: "ועכשיו בלי ציניות. בבוקר התכתבנו (בחריפות אופיינית) על חשיבות האחדות וההזדהות עם החטופים, וביקשתי מינון מגל שיענדו אצלו סיכות צהובות - והוא הרים את הכפפה. זה חשוב מכל מחלוקת, והלואי נדע יחד להתכתב בחריפות ובכבוד, ולהתאחד סביב מה שחשוב לכולנו. מעריך ומוקיר".

ינון מגל רונן צור חטופים מלחמת חרבות ברזל ערוץ 14 הפטריוטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד