כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

"שילוב 'הנלהבים' ברשימה - לא לפי דעתי"

טלטלה במפלגת ישי: הבוקר מתפרסם מכתב בכתב ידו של ראש ישיבת הר המור הרב צבי טאו, המתנער באופן נחרץ מהמפלגה והרכבה - זאת על אף הכללתו של יוני שטבון ברשימה • במכתב, כותב הרב: "עצם הקמת מפלגה זו עם הנציגים 'הנלהבים' - שלא על פי דעתי" • הרב אף מבקר את פרסומי המפלגה שחוטאים לאמת • בפנים - המכתב

הגר"צ טאו, ראש ישיבת 'הר המור'. צילום: ויקי
הגר"צ טאו, ראש ישיבת 'הר המור'. צילום: ויקי

חשיפה ופרסום ראשון: רבו של חבר הכנסת יוני שטבון הגר"צ טאו, ראש ישיבת 'הר המור', יוצא במכתב מיוחד בכתב ידו כנגד מפלגת 'העם אתנו', בו הוא מתנער ואומר כי המפלגה לא נעשתה על דעתו.

במכתב מיוחד שכתב הרב בכתב ידו אמש (ה') עם סגירת הרשימות, תחת הכותרת "הבהרה", הוא אומר "בניגוד למה שמשתמע בחלק מפרסומיה של מפלגת יחד כאילו דברים נעשו על דעתי ובהסכמתי, עלי להודיע לרבים שעצם הקמת מפלגה זו בהרכבה הנוכחי ובחירת נציגיה (אחרי הצטרפותה עם הנלהבים), נעשתה שלא על פי ושלא בהסכמתי".

הרב גם מוסיף ביקורת מרומזת על פרסומי המפלגה שחוטאים לאמת, וכותב כי: "אחרי שהודעתי מפורשות עוד ביום שלישי שאין לי איתה כל עסק, חובתה של מפלגה דתית היא בראש ובראשונה להיות תמיד דוברת אמת ברורה מה גם בצעדה הראשון לצאתה לאוויר העולם".

יש לזכור כי ביום רביעי השבוע עלה הגר"מ מזוז אל הרב צבי טאו בישיבת הר המור, בניסיון למנוע פיצוץ בין מפלגת יחד לעוצמה יהודית בנושא הר הבית. במהלך כל יום האתמול איימו אנשי יוני שטבון במשבר של ממש והחלטה על פרישה, אלא שלבסוף חתמו כל הצדדים והרשימה המשותפת הוגשה.

גורם בישיבת 'הר המור' אומר ל'בחדרי חרדים' כי "ראש הישיבה לא מרוצה מהרכב הרשימה המשותפת ושוקל להודיע שלא להצביע לה, לאחר שבציבור משתמע כאילו המהלך זכה לברכת ראש הישיבה".

טאו הר המור אלי ישי שטבון מרזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד