כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
קיבל אות הוקרה מהנשיא

הנער המתנדב: מיזם מרגש לזכרו של חייל הצנחנים

דביר ברזני הי"ד, חייל צנחנים בן 20, נפל בקרבות העזים בשביעי באוקטובר • כעת משפחתו יוצאת עם מיזם הוקרה חשוב ומרגש לתרומת ספר תורה לעילוי נשמתו הטהורה

הנער המתנדב: מיזם מרגש לזכרו של חייל הצנחנים
דביר ברזני צילום: מתוך הסרטון

דביר ברזני, חייל צנחנים בן 20, היה חלק מגדוד 890 בחטיבת הצנחנים. הוא נלחם בחירוף נפש אמיתית יחד עם חבריו לפלוגה על הגנת המולדת ועל הצלת תושבי קיבוץ בארי והקריב את חייו למען הגנת והצלת המדינה. דביר, יליד רמת גן, היה איש חסד, אוהב אדם ויוזמתי שכבר בגיל 13 הקים פרויקט לתיקון מחשבים ישנים עבור משפחות נזקקות. במסגרת הפרויקט תוקנו כאלף מחשבים ונמסרו למשפחות. כהוקרה, קיבלה הקבוצה אותה הקים את "אות הנשיא לנוער מתנדב".

דביר ברזני

דביר למד בבית הספר 'דוגמא עוזיאל' ובתיכון 'הימלפרב' אשר היוו מקור לספיגת ערכים, אהבת הזולת ומקום לצמיחה וכמו כן היה חבר בתנועת הנוער עזרא.

"לאורך חייו, דביר בלט באישיותו החזקה וברצונו לתרום ולהועיל לזולת", מספרים מכריו. "אדם שפיו וליבו שווים, אוהב את הבריות, חבר אמת, לוחם צדק ואיש של חסד. הוא אהב אתגרים ושאף תמיד למצוינות, בלימודים ובחיים. ערכיו ומעשיו היוו השראה עבור רבים".

כחייל צנחן, דביר לחם באומץ ובמסירות על הגנת ישראל. הוא מסר את נפשו בעד עמו ומולדתו ושילם בחייו. מותו הטראגי מזעזע את הלב ומחייב אותנו לשמור על זכרו.

משפחתו נרתמה עבור מיזם ההוקרה לזכרו ומגייסת תרומות עבור הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתו של דביר ברזני הי"ד. ספר התורה יוכנס לבית הכנסת בעיר הולדתו רמת גן וישמר את זכר גבורתו ופועלו לדורות הבאים.

הצטרפו להוקרת זכרו של לוחם צעיר, מסור ואידיאליסט שמסר את חייו למען האומה. למעננו.

הכנסת ספר תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד