כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נפגש עם לוחמי הימ"מ

שר הביטחון גלנט מבטיח: "לא ירחק היום ויהיו מבצעים נוספים"

שר הביטחון גלנט נפגש עם לוחמי הימ"מ לאחר המבצע לחילוץ החטופים הלילה ברפיח ואמר: "מדובר בנקודת מפנה במערכה - החמאס חדיר ומבין שאנחנו יכולים להגיע לכל מקום, עם כל כוח. מילאתם את הריאות של אזרחי ישראל בהרבה אוויר - לא ירחק היום ויהיו מבצעים נוספים"

שר הביטחון גלנט מבטיח: "לא ירחק היום ויהיו מבצעים נוספים"
גלנט עם לוחמי הימ"מ צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט סיים הערב (שני) ביקור בימ"מ - היחידה הלאומית המיוחדת ללוחמה בטרור של משטרת ישראל. השר גלנט קיבל סקירה על הפעולה שבוצעה הלילה לחילוץ החטופים ממפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי, מפקד מג"ב ניצב בריק יצחק, מפקד הימ"מ תת-ניצב ח' ומהלוחמים שפיקדו על המבצע בשטח.

לאחר מכן, שר הביטחון קיים שיח עם לוחמי היחידה ושיבח אותם על פעולתם הנחושה לחילוץ החטופים מלב רצועת עזה. השר גלנט הדגיש כי ההצלחה במאמץ המבצעי לשחרור החטופים מקדמת גם את המאמצים הנוספים להשבתם.

שר הביטחון אמר בשיח עם לוחמי הימ"מ: "הגעתי לכאן על מנת להצדיע לכם ולהגיד לכם תודה רבה. התוצאה מרשימה מאוד, זו היכולת של היחידה שפועלת לאורך שנים, והיכולת לשתף פעולה עם השב"כ, עם צה"ל וראיתי את ההתחברות גם לשייטת וגם לחיל האוויר, כל התהליכים האלה ממש כמו בספר וזה הבסיס".

"בסוף אתם ראש החץ אבל אתם צריכים לפעמים איזה טיל שייקח אתכם למטרה, מעצם הפעולה הזאת, נוצר היפוך בחשיבה שלנו וגם בחשיבה של החמאס: חמאס פגיע, חמאס חדיר ואפשר להגיע לכל מקום ולעשות כל דבר וזה נעשה בצורה מאד ברורה וחדה, הציבור היום מבין שיש על מי לסמוך".

"לא ירחק היום ויהיו עוד מבצעים, אנחנו בוטחים בכם ומאמינים בכם ואני חושב שלפי כמות ההודעות שאני קיבלתי, על דבר שאני לא קשור אליו, אני בסך הכל אמרתי כן, אני רואה את כמות האהדה שיש, זה נתן אוויר בריאות לציבור בישראל, על דבר שהוא מאד חשוב, ציפור הנפש של הרבה מאד אנשים ובצדק, של כל העם בישראל. יש לנו חטופים ואנחנו צריכים להגיע אליהם, אז אתם רובם לא נביא בדרך הזאת, את רובם נביא, אני מקווה, בתהליכים של הסכמה. אבל כמה פעמים עוד נדרש לזה ובאיזה נסיבות, מי יודע. לכן יש לעניין הזה ערך עצום, וכל השקעה ביחידה היא השקעה משתלמת".

"הקיום שלנו כאן תלוי בהרתעה. הסמל של האירוע הזה לא יכול להיות איך שנראה ניר עוז, הסמל של האירוע הזה צריך להיות עזה הרוסה, ח'אן יונס הרוסה, תת קרקע, על קרקע, מחבלים מתים – זה הסמל. אני מודה לכם, אתם בחזית הלחימה ואתם מייצגים רוח מיוחדת".

יואב גלנט ימ"מ חילוץ חטופים מלחמת חרבות ברזל עזה רפיח שחרור חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד