י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
במותימו חלל

עדי אלדור הי"ד למנוחות: "חודשים אני כותבת הספדים בראש ועכשיו אין לי מילים"

אביו קרא בהספד: "לעזוב את הטוויטר, לעזוב את הרעל"

עדי אלדור הי"ד למנוחות: "חודשים אני כותבת הספדים בראש ועכשיו אין לי מילים"
אלדור הי"ד צילום: דובר צה"ל

מאות חלקו כבוד לחייל עדי אלדור הי"ד שנפל אמש (ראשון) בקרב בדרום רצועת עזה. אביו, ד"ר לירון אלדור, אמר כי "המסר שביקשתי להעביר ואני מקווה שהוא יהדהד בכל הרשתות, גם אלו שפחות אוהבות להביא את המסר הזה, זה החטופים. הילדים שלנו נלחמים כי הם חושבים שזו מלחמה צודקת. הילדים שלנו נהרגים כי הם חושבים שזו מלחמה צודקת. הילדים שלנו נהרגים בשביל החטופים", אמר. אימו ספדה לו בדמעות: "ארבעה חודשים אני כותבת לך הספדים בראש ועכשיו אין לי מילים"

עוד המשיך האב ואמר כי "המשפחות שחיו בעוטף ונחטפו גרות שם כי המדינה שלחה אותם, החיילים שרתו שם כי אנחנו שלחנו אותם. הם לא הלכו לבלות שם. גם לשמוח במסיבה מותר במדינת ישראל. אנחנו צריכים להחזיר אותם, שאף חייל, חיילת, חטוף, קורבן של הזוועה הזאת, לא יהיה לשווא, הוסיף.

על בשורת החילוץ של שני החטופים הלילה אמר האב כי "קיבלנו בשורות נהדרות היום על שניים שהצליחו לחלץ. צריך להמשיך בכל הכוח, בכל משא ומתן".

בהמשך הוא פנה בקריאה לכל העם "לא לפלג, לא להשמיץ מנהיגים בעולם, זה בעוכרינו. צריך לחזק את כל מי שיכול. אחרי שהם יחזרו נסגור חשבון עם מי שאתם רוצים. אחרי שהם יחזרו, לא על הגב שלהם.

לעזוב את הטוויטר, לעזוב את הרעל, הם אנשים טובים, הם אנשים שמגיע להם לחזור הביתה. אנחנו לא יכולים להפקיר אותם. הם לא נטל. לא האזרחים ולא החיילים. צריך להזכיר את החיילים. זה שהם היו עם דרגות והיו בשירות צבאי לא מוריד מהאחריות שלנו".

הספד הלוויה צבאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד