י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גלנט חושף: היו מנהרות טרור עוד ב'עופרת יצוקה'

יואב גלנט, אלוף פיקוד הדרום לשעבר ומתמודד ב'כולנו' כיום, חושף כי התגלו מנהרות טרור כבר במהלך מבצע 'עופרת יצוקה'

גלנט. צילום: פלאש90
גלנט. צילום: פלאש90

יואב גלנט, אלוף פיקוד הדרום לשעבר ומקום 2 במפלגת 'כולנו' של משה כחלון כיום, חושף היום (שבת), כי התגלו מנהרות טרור כבר במהלך מבצע 'עופרת יצוקה'.

בשבת התארח מס׳ 2 של מפלגת ׳כולנו׳, האלוף במיל׳, יואב גלנט בשבתרבות בחולון וחשף שעוד במהלך כהונתו כמפקד פיקוד הדרום בזמן מבצע, ׳עופרת יצוקה׳ גילה והרס 92 מנהרות טרור.

״הייתי בכל המדינות מסביבנו עם או בלי דרכון", הוא אומר, "אך כאשר ראיתי את המערכה האחרונה במערכה בעזה, הבנתי שמשהו השתבש. מערכה טובה נמדדת בכך שהיא זולה בחיי אדם ובמשאבים, קצרה ואיכותית בתוצאותיה. ׳צוק איתן׳ השיג אפס מהדברים. עליי זה לא מקובל שנשב עם החמאס שווים בשווים בסופו של תהליך צבאי.

"התהליך של המנהרות החל עוד מלפני שנים רבות טרם צוק איתן. ידענו והגענו אליהן מתחת לרדאר. 92 מנהרות נהרסו בפיקוד הדרום. האם אפשרי שמדינת ישראל תדע שמנהרות יובילו מתחת לגני ילדי עוטף עזה ולא תעשה כלום ועוד יטשטשו את עצם קיומן? הם ידעו בדיוק ונתנו לדבר הזה להימשך. הם הצטלמו בתוך המנהרות. שר הביטחון ואחרים. לא יכול להיות שלא יכינו תכנית ויגידו שלא ידעו. הלוחמים והפיקוד הצבאי יודעים לעשות את העבודה והדרג המדיני ושר הביטחון לא אפשרו להם להשלים את המשימה״.

על משנתו המדינית אמר: "מדינה פלסטינית הוא צורך ישראלי כמו שהוא פלסטיני. אני לא רוצה לכלכל 8 מיליון פלסטינים על חשבון הרווחה, החינוך והביטחון הישראלי. היוזמה של בנט למדינה אחת דו לאומית עם רוב פלסטיני מעבר לירדן תביא אסון על החלום הציוני. אם ביבי לוקח קולות מהמרכז ופועל כמו בנט זה אסון״.
גלנט כולנו מנהרות עזה טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד