י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בשיחה אמש

דיווח: נתניהו הביע מחאה בפני ביידן בשל הסנקציות נגד מתנחלים

בנוסף לכך, במהלך השיחה שהקיימה ביניהם אתמול הנשיא ביידן העלה חשש כבד בפני ראש הממשלה נתניהו מפני פעולה צבאית אפשרית ברפיח

דיווח: נתניהו הביע מחאה בפני ביידן בשל הסנקציות נגד מתנחלים
ביידן משוחח עם אנשיו לגבי אפגניסטן צילום: הבית הלבן

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הביע מחאה בפני הנשיא ביידן במהלך שיחת הטלפון ביניהם אמש (ראשון) על צו הסנקציות החדש נגד מתנחלים שמבצעים התקפות נגד פלסטינים בגדה המערבית, כך מפרסם העיתונאי ברק רביד. אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב ג'ו ביידן שוחחו במשך 45 דקות, אחרי שלושה שבועות שלא התקיימה שיחה ביניהם. במהלך השיחה, ביידן העלה חשש כבד בפני ראש הממשלה נתניהו מפעולה אפשרית ברפיח.

מוקדם יותר היום דווח כי גם בריטניה מטילה סנקציות על ארבעה ישראלים שלדבריה מעורבים באלימות נגד פלסטינים בהם צבי בר יוסף, עילי פדרמן חייל צה״ל שנפצע מפגיעת RPG בחאן יונס ונלחם כרגע ברצועה, ינון לוי שעליו הוטלו גם סנקציות אמריקניות וכן משה שרביט שאחיו הראל הי"ד נהרג ברצועת עזה.

במקביל, מאמצי האיחוד להכריז על סנקציות נגד מתנחלים שהיו מעורבים באלימות נגד פלסטינים, נבלמו ע"י הונגריה וצ'כיה. עדיין יש אפשרות להגיע לפשרה עם שתי המדינות, לאחר שהאיחוד האירופי הודיע על סנקציות נגד חמאס.

עוד דווח כי ביידן אמר כי הוא מנסה לגרום לישראל להסכים להפסקת אש, אבל נתניהו "עושה לו את המוות" ואי אפשר להתמודד איתו, אמרו האנשים שמכירים את דבריו של ביידן, שכולם ביקשו לא להזכיר את שמו.

"הוא פשוט מרגיש שמספיק זה מספיק", אמר אחד האנשים על הדעות שהביע ביידן. "זה חייב להיפסק".

שיחת נתניהו ביידן הסנקציות על המתתנחלים מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד