כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הצינות הדתית מתפצלת

בן גביר הודיע: תומך בישראל פרוש לראשות העיר

הציבור הדתי לאומי באלעד מתפצל - השר איתמר בן גביר חתם על הסכם תמיכה בפרוש לראשות העיר | הערכה: כ-1500 קולות של תומכי בן גביר יצביעו לפרוש | עוצמה יהודית: "פרוש מחויב להוסיף ולפתח את צרכי הציבור הדתי בעיר"

בן גביר הודיע: תומך בישראל פרוש לראשות העיר
איתמר בן גביר עם ישראל פרוש צילום: באדיבות המצלם

אחרי שמפלגת ש"ס באלעד חתמה עם הציונות הדתית בראשות השר בצלאל סמוטריץ' על תמיכתם ביהודה בוטבול לראשות העיר, הציבור הדתי לאומי בעיר מתפצל הערב (שני) ועוצמה יהודית מודיעה על תמיכה בראש העיר המכהן, ישראל פרוש, לקדנציה נוספת.

בבחירות האחרונות לכנסת קיבלה הרשימה המשותפת של הציונות הדתית ועוצמה יהודית כ-2100 קולות בעיר, ולפי ההערכות רובם משתייכים כיום לתומכי איתמר בן גביר, שחיזק את מעמדו הציבורי בחודשים האחרונים אל מול בצלאל סמוטריץ' שנמצא על גבול אחוז החסימה.

בעוצמה יהודית מסרו כי הם תומכים בפרוש "לאור מחויבותו רבת השנים למען הציבור הדתי בעיר". יו"ר עוצמה יהודית, השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר, חתם על הסכם התמיכה מול מפלגת אגודת ישראל באלעד ועם מועמד יהדות התורה לראשות העיר, ישראל פרוש.

עוד נמסר כי בעוצמה יהודית קוראים לציבור הדתי לאומי בעיר אלעד לתמוך בפרוש לאור הפעילות המוכחת שלו למען הציבור הדתי בעיר בעשר השנים האחרונות, ובעקבות מסמך התחייבות שנחתם לחמש השנים הקרובות, להוסיף ולפתח את צרכי הציבור הדתי בעיר.

במסגרת ההסכם שנחתם ראש העיר ישראל פרוש מתחייב לפעול בשיתוף פעולה מלא עם עוצמה יהודית, להכניס את נציגי 'הבית שלנו' לקואליציה ולמנות את נציג המפלגה לסגן ראש העיר. עוד סוכם כי באם נציג 'הבית שלנו' לא יהיה בקואליציה, תמנה מפלגת 'עוצמה יהודית' נציג מהקהילה הדתית לאומית מול ראש העיר.

יו"ר עוצמה יהודית, השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר: "אני מכיר את ישראל פרוש מזה מספר שנים, ונוכחתי לראות כי הוא מבצע את תפקידו נאמנה וקידם את העיר אלעד רבות בשנות כהונתו. לאור המחויבות שלו להמשיך לדאוג לצרכי הציבור הדתי בעיר, אני קורא לתומכי עוצמה יהודית באלעד להצביע לישראל פרוש לראשות העיר".

ראש העיר אלעד, ישראל פרוש: "זכיתי לשתף פעולה עם השר בן גביר בשנה האחרונה בכדי לדאוג לביטחון תושבי אלעד ואני מודה לו על האימון וההזדמנות להדק את שיתוף הפעולה שלנו גם בקדנציה הבאה. הציבור הדתי בעיר הם חלק בלתי נפרד ממגוון הקהילות שיוצרות את הפסיפס הנפלא של אלעד, ואני מחויב להמשיך לפעול למענם, כפי שעשיתי עד היום".

איתמר בן גביר ישראל פרוש בחירות באלעד בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד