ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
אב לחמישה

חברו של הקצין שנפל: "החיים שלנו היו שזורים אחד בשני"

דודי אוחיון, חברו של סא"ל (מיל') נתנאל אלקובי הי"ד שנפל אתמול בקרב ברצועה, ספד לו בקול חנוק: "עשינו הכל יחד". הוסיף: "הצבא היה כל עולמו"

חברו של הקצין שנפל: "החיים שלנו היו שזורים אחד בשני"
נתנאל אלקובי הי"ד צילום: דובר צה"ל

מפקד גדוד המילואים 630 סא"ל (מיל') נתנאל אלקובי הי"ד, בן 36, תושב קריית שמואל ואב לחמישה ילדים, נפל אתמול בקרב ברצועת עזה. דודי אוחיון, חברו של אלקובי מזה 28 שנים, שוחח עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM וסיפר עליו בעצב.

"בן אדם הכי מדהים שיש. ממש חמישים אחוז ממני אתמול נקטפו", הודה אוחיון בכאב רב. "החיים שלנו היו שזורים אחד בשני ממש, גדלנו יחד. הגעתי לקריות בגיל 6 והתחלתי ללכת לבית הכנסת, שם נפגשנו. ככה לאט לאט הפכנו להיות התאומים אחד של השני".

כשנשאל כמה הצבא היה משמעותי עבור נתנאל, הדגיש אוחיון: "הכי משמעותי שיש. אהב את הצבא אהבת נפש, היה מחפש ללכת למילואים כל הזמן. כשהתגייס לשירות הסדיר בגבעתי הוא היה מאושר, כאילו זכה בפיס. לאט לאט עם השנים, במסלולי הדרגות, הצבא היה כל עולמו. הוא התגייס בשבעה באוקטובר בערך בשבע בבוקר. כל הזמן הוא נשאר, היו לו מצבים שהוא יצא טיפה הביתה, אבל לא לימים. שבתות אולי. לא לתקופות עכשיו".

"הוא לא היה מספר יותר מדי על הצבא, תמיד דאגתי לשאול אותו משבעה באוקטובר איך הוא מרגיש ואם חסר לו משהו, ידעתי שלא צריך לדבר איתו על דברים אחרים", סיפר ושיתף על הילדות לצידו של נתנאל: "עשינו הכול ביחד, חגים, שבתות, משפחה, הוא התחתן לפני בכמה שנים אז הוא היה מחפש לי, כל הזמן היה אומר לי 'יאללה תתחתן, לי יש כבר ילדים'. אח שלי ממש. אנחנו כל החיים ביחד. הקטנים שלו הם תאומים בני 3, ממש בסוכות היה להם 3. לפניהם יש עוד שלוש בנות מקסימות, וכמובן שרית אשתו. פשוט שבר עצום".

לסיום, התייחס אוחיון לאירוע בו נפל חברו משכבר הימים. "לפי מה ששמענו אתמול היה איזשהו פיר של מנהרה בתוך בית שהיה ממולכד, משהו כזה. האמת שזה לא כל כך משנה".

חמאס מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד