י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בכל לשון של בקשה

"בין מוות לחיים": הבקשה המרגשת של הגר"ד פוברסקי

אשת אברך, תלמיד חכם מובהק, מוטלת בימים אלו בין מוות לחיים לאחר שחלתה במחלה קשה • מרן רבינו ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי שליט"א מעיד: אפשר להציל אותה בטיפולים יקרים מאוד • ראש הישיבה מבקש בכל לשון של בקשה: כל אחד יתרום 360 שקלים, ויזכה במידה כנגד מידה שלא יהיה חולי בביתו!

"בין מוות לחיים": הבקשה המרגשת של הגר"ד פוברסקי
הגר"ד פוברסקי צילום: קופת העיר

בקשה חריגה מאוד של מרן רבינו ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ברוך דב פוברסקי שליט"א, שפנה לתלמידיו ולציבור כולו, לאחר שיעורו בישיבת פוניבז' המעטירה.

מרן הגרב"ד פוברסקי שליט"א הציג בפני השומעים מקרה קשה וחמור מאוד, של אשת אברך תלמיד חכם מובהק, אשר ראש הישיבה מעיד כי הוא מכיר אותו מקרוב, המוטלת על מיטת חוליה ונמצאת בין מוות לחיים.

לתרומה הקליקו כאן>>>



מצבה של האשה חמור מאוד, אבל הרופאים בטוחים שיש בידם תוכנית לטיפול רפואי שיכול להביא להצלתה בס"ד. אלא שמדובר בטיפול חדשני ומתקדם שעדיין לא הוכנס לסל התרופות, כך שהוא אינו מכוסה על ידי קופות החולים וחברות הביטוח הרפואי.

כדי להתחיל בטיפול הדחוף ומציל החיים, נדרש האברך לגייס מראש סכום של מאות אלפי שקלים, אבל אין בידו הסכום, ואין לו שום אפשרות להשיג אותו.


ראש הישיבה יוצא מגדרו, ופונה בבקשה נדירה וחריגה, שכל אחד ואחד יתרום סכום של 360 שקלים, להצלת חייה של אשת האברך התלמיד חכם.

"הנני בזה אודות מקרה של פיקוח נפש הידוע לי מקרוב, כאשר אשת מיודעי, תלמיד חכם מובהק, חלתה ל"ע בחולי כבד, הי"ת ישלח דברו וירפאה במהרה בתושח"י, וברוך ה' לדברי הרופאים קיים מזור לחוליה, אך הדבר כרוך בהון רב שאינו ניתן ע"י החברות וקופות החולים", כותב מרן ראש הישיבה.

"ובהיות ומדובר בפקוח נפש ממש, יצאתי מגדרי ואני מבקש מכל אחד ואחד לתרום סך 360 שקלים להצלת נפש מישראל, ובס"ד ובל"נ אתפלל בעד כל התורמים בציונו של אאמו"ר מרן ראש הישיבה זצ"ל ביום היארצייט ו' אדר שימלא השי"ת משאלותיהם לטובה ויזכו לאורך ימים ושנות חיים מתוך בריות גופא ונהורא מעליא".

זה הזמן לפתוח את הלב, לעשות מעשה של חסד טהור, להצלת חייה של אשה צדיקה וכשרה, ולהחיות את נפש המשפחה כולה. הם נושאים עיניהם בתחינה, מבקשים שנציל את האמא, הרעייה, האשה הצדקנית שכל חייה נתנה כדי שבעלה ישקוד על דלתי התורה והעבודה, וכעת זקוקה לעזרה שלנו, של עם ישראל. אנחנו חייבים לתת כתף, להטות שכם, לשאת עימם בעול, ולסייע להם להביא את המזור הנדרש לאם החולנית, כדי שבעז"ה תוכל לשוב לאיתנה הראשון ולחיות עוד שנים רבות, מתוך בריאות הגוף ושלוות הנפש.

וכל המציל נפש אחת מישראל, כאילו קיים עולם מלא!

לתרומה הקליקו כאן>>>

קופת העיר פוברסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד