ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"יצר הרע מנסה למכור תירוצים" • האזינו

הגר"ד יוסף השתתף בכנס של ש"ס בבאר שבע והתייחס לאותם ה'מתלבטים': "היה רב אחד שאמר הפעם יש שתי מפלגות אז שב ואל תעשה. התקשרתי אליו אמרתי לו, זה תירוץ, יצר הרע אומר לך את זה. הוא חשב ואמר לי חטאתי, עוויתי, פשעתי, וב"ה כיום הוא עובד לש"ס" • "ש"ס התברכה בנציגים חדשים - נציג האברכים ונציג עולם התשובה"

הגר"ד יוסף צילום:פלאש 90
הגר"ד יוסף צילום:פלאש 90

מאות השתתפו היום (א') בשעות הצהרים בכנס חיזוק לתנועת ש"ס בעיר באר שבע בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף. במהלך ביקורו בעיר נשא הגר"ד מספר דרשות ושיעורי תורה בבתי המדרשות בעיר ואף התכבד בקביעת מזוזה במטה המרכזי של ש"ס בעיר באר שבע.

בדבריו באחד מבתי המדרשות בעיר חיזק הגר"ד את התושבים בחשיבותה של תנועת ש"ס ואף התייחס לנציגים החדשים ברשימת ש"ס לכנסת הבאה.

"הפעם הזאת אני דאגתי שיכניסו נציג מיוחד לציבור האברכים. הרב מיכאל מלכיאלי נמצא במקום ה-11 ובע"ה הוא ייבחר, הוא תלמיד חכם, הוא אברך בן תורה, לומד חברותא עם הגאון רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון.

גם במקום ה-12 יש לנו נציג שהוא נציגם של בעלי התשובה, רפי ברנס, נציג אמיתי של בעלי תשובה. איך הרב אלבז שמח שמכניסים נציג לבעלי תשובה". אמר הגר"ד והוסיף "ואם נעבוד נכון ודאי שגם הנציג ה12 ייכנס ויתכן גם יותר".

הגר"ד התייחס לאותם המתלבטים ואמר: "יצר הרע מנסה למכור לנו תירוצים. היה רב אחד שאמר הפעם יש שתי מפלגות אז שב ואל תעשה. התקשרתי אליו אמרתי לו, זה תירוץ, זה לא יצר הרע אומר לך את זה? הוא חשב על כך ואמר לי חטאתי, עוויתי, פשעתי, וב"ה כיום הוא עובד לש"ס רץ ממקום למקום בשביל התנועה".

עוד אמר הגר"ד כי תנועת ש"ס הייתה חשובה לאביו ושמר עליה מכל משמר. "הייתי קרוב לאבא מאד ואני יודע שש"ס הייתה בבת עינו, ציפור הנפש שלו. וכל זה למה, כי הוא ראה בש"ס דבר אחד, הוא לא איכפת לו פוליטיקה, הוא ראה בש"ס מכשיר להחזיר עטרה לישנה, אתם יודעים בשנים הראשונות של ש"ס אז הייתי מעורב יותר, אתם יודעים כמה אנשים חזרו בתשובה בזכות ש"ס.

"ביקשנו בהתחלה תקציבים והקמנו את אל המעיין היה שישים מליון שקל תקציב לשנה והקמנו תלמודי תורה בכל הארץ, שיעורי תורה למבוגרים ולילדים. היו מקומות שאין כלום אין תלמוד תורה. פתחנו מועדונים הבאנו לשם ילדים חילונים. המשטרה הייתה בעד, הייתה נלחמת בשבילנו כי זה היה טוב להם, במקום שיהיו פושעים היו מקומות של סמים הפכנו אותם למועדני נוער. זה היה בשנת תשמ"ד בה קמה ש"ס היינו אז בשיא התפתחות של תנועת התשובה. אבל היום לצערנו הכל בסכנה, איבדו את הבושה. עושים אפליות בצורה בוטה, בלי להתבייש, אנא אנו באים. רבותי הפתרון הוא שיהיה לנו את שלנו הכח שלנו ובע"ה התקיים בנו והיה כאשר ירים משה ידו וגבר ישראל. אנחנו ננצח.

"ורבותי אני מבטיח לכם כיון שאני יודע מה באמת דעתו של אביו זצ"ל, כל מי שיפעל בשביל התנועה אבי התפלל עליו, כמה אנחנו מחכים לברכות של צדיקים, אבא מרן יעמוד בתפילה שיתמלאו כל משאלות ליבנו לטובה". סיים הגר"ד.
דוד יוסף תשובה ש''ס באר שבע הגרע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 73 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד