ו' תמוז התשפ"ד
12.07.2024
הראשונה מסוגה בישראל

"החדישה ביותר בעולם": הכירו את הרכש החדש של רכבת ישראל

רכבת ישראל רכשה את מכונת ההידוק המסילתית הראשונה מסוגה בישראל והחדישה ביותר בעולם, שתגיע כבר בשבועות הקרובים לארץ | מכונת ההידוק המסילתית החדשה שאורכה 35 מטרים ומשקלה 135 טון תאפשר קיצור זמני עבודות התשתית והפיתוח של רשת המסילות

"החדישה ביותר בעולם": הכירו את הרכש החדש של רכבת ישראל
קרון רכבת צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

רכבת ישראל רכשה את מכונת ההידוק המסילתית הראשונה מסוגה בישראל והחדישה ביותר בעולם, שתגיע כבר בשבועות הקרובים לארץ. מכונת ההידוק החדשה מאפשרת קיצור זמנים ויעילות בעבודות תחזוקת מסילה וכן הנחה של מסילות חדשות במסגרת תכניות הפיתוח והקמתם של קווי רכבת חדשים. 

מכונת ההידוק החדשה של רכבת ישראל, ה-Dynamic Unimat 09-4x4/4s מיוצרת באוסטריה, אורכה 35 מטרים, משקלה 135 טון, והיא נוסעת במהירות של עד 100 קמ״ש. המכונה מצוידת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם בתחום תחזוקת המסילות וצפויה להשתלב בחצי השני של השנה במבצעי התשתית והפיתוח המסילתיים אותם מובילה ומבצעת רכבת ישראל.  

המכונה החדשה משלבת יכולות של הרמת מסילות, הזזה, הידוק וייצוב באיכות גבוהה במיוחד ותוך קיצור ניכר של זמן העבודה ואיגוד מספר פעולות אשר בוצעו בעבר באופן טורי וכעת יבוצעו בו זמנית. למכונה יכולת הידוק בתפוקה גבוהה והיא מסוגלת לבצע ייצוב של המסילה בגמר ההידוק ובכך חוסכת את תהליך חידוש התנועה על המסילות שהונחו, ובין היתר חוסכת את הגבלות מהירות הנסיעה שמטרתן התייצבות המסילה החדשה עד למעבר של 100 אלף טון. הגבלות אלה מתייתרות כעת, ובכך ישופר השירות לנו

 

רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד