כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"קרוביו מספקים מידע רב"

תיעוד: סינוואר בורח במנהרה עם אשתו וילדיו

הגרי חשף הערב בהצהרה מיוחדת תיעוד של מנהיג חמאס בורח במנהרה יחד עם רעייתו ושלושת ילדיו. הצילום ככל הנראה ממצלמת אבטחה שמותקנת במנהרה. עוד חשף: "עצרנו קרובי משפחה של יחיא סינוואר. הם מספקים לנו מודיעין רב"

תיעוד: סינוואר בורח במנהרה עם אשתו וילדיו
יחיא סינוואר בורח במנהרה צילום: דובר צה"ל

מנהיג במנוסה עם כפכפים: דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, חשף הערב (שלישי) בהצהרה מיוחדת שנשא, תיעוד של מנהיג חמאס יחיא סינוואר צועד במנהרות ברצועת עזה.

"בתחילת החודש", סיפר הגרי, "עצרנו קרובי משפחה של יחיא סינוואר שהועברו לחקירת שירות הבטחון הכללי. הם מספקים לנו מודיעין רב. המבוך התת-קרקעי מתחת לח'אן יונס בנוי מסועף, מנהרות שנועדו להוות מקלט לבכירי חמאס ומנהרות מעבר - מספר מתחמים שיועדו לשהיית בכירי חמאס, החזקת חטופים, החבאת כספים. פשטנו על מתחם מתחת לבית קברות שבו היו בכירי חמאס ממנה ניהלו את הלחימה ב-7 באוקטובר ומתחם בו שהו חטופים".

במהלך פעילות בח'אן יונס, לפני כשבועיים, הצליחו לוחמי צה"ל להגיע לסרטון של מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, כשהוא צועד בתוך מנהרה אסטרטגית של חמאס מלווה באשתו וילדיו. אדם נוסף הוביל אותם בפנים. הצילום ככל הנראה ממצלמת אבטחה, והתיעוד שצולם בתחילת המלחמה, מנותח בימים אלה בידי צה"ל ושב"כ. גורמים ישראלים אמרו כי פרט לתיעוד המדובר, ישראל מחזיקה בתיעודים נוספים של סינוואר.

בשבוע שעבר, דווח כי מנהיג חמאס לא היה מעורב בניסוח הסופי של מסמך התשובה שהגיש חמאס לישראל. במהלך המלחמה דווח עוד כי סינוואר עזב את העיר עזה שבצפון הרצועה לעיר ח'אן יונס שנמצאת בדרום - כבר בתחילת המלחמה. לפי גורם ישראלי, סינוואר הצליח לעזוב את עזה באמצעות שיירה הומניטרית שעזבה את העיר.

בריחה סינוואר בורח במנהרה מנהרה עזה דובר צה"ל דניאל הגרי מלחמת חרבות ברזל יחיא סינוואר חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד