כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חדש באשדוד

מורידים כפפות: הקמפיין החסידי-ליטאי לאחר עשרות שנות קיפוח

לאחר הפיצול מהסיעה המרכזית באשדוד - סיעות בעלזא, שלומי אמונים ודגל התורה יסדו מפלגה חדשה: 'אשדוד התורנית' | הקמפיין שהושק השבוע, מתאר את שנות הקיפוח לציבור הכלל-חסידי והליטאי, ומדגיש את השינוי שיקרה בשנים הקרובות

מורידים כפפות: הקמפיין החסידי-ליטאי לאחר עשרות שנות קיפוח
ייסוד מפלגת אשדוד התורנית צילום: באדיבות המצלם

חייבים משהו חדש, וזה קורה: נראה שסיסמת הבחירות המוצלחת והקולעת של 'אשדוד התורנית', הצליחה להעביר את המסר לו ציפו תושבי אשדוד. בעיר סבורים משכבר שיש צורך במשהו חדש, בהתנהלות חדשה ושונה, והבשורה שיצאה מ'אשדוד התורנית' השבוע מגלה כי הפעם זה בע"ה עומד לקרות.

הסלוגן שנחשף בימים האחרונים, 'יחד מתחילים משהו חדש', הצליח ללא ספק לבטא את התחושה שבה חשים רבים מקרב הציבור האשדודי. "הגיע הזמן שכל קהילה תזכה לייצוג ולקבל את הזכויות המגיעות לה", אמרו ראשי הקהילות הק' שהגיעו למטה 'אשדוד התורנית' שנחנך השבוע.

"לעיריית אשדוד ישנם משאבים נדיבים שמגיעים לכלל התושבים, ובהחלט שהגיע הזמן שכלל התושבים, מכל הציבורים במגזר החרדי, יהנו מאותם משאבים בצורה הוגנת, שקופה ושיוויונית".

במפלגת 'אשדוד התורנית' מביעים סיפוק רב מהצלחת שלב ההטמעה הראשוני של הקמפיין. ראשי 'אשדוד התורנית', חברי המועצה אפרים וובר, יהושע טנהויז וכן 'הפנים החדשות', נציג הקהילה הליטאית הרב עמנואל כהן ארזי, ציינו כי הפגישות שנערכו בשבועות האחרונים עם ראשי הקהילות וגבאי בתי הכנסת נשאו פרי, וכי התחושה היא שהציבור כולו שותף לשאיפה האחת: הצלחתה של המפלגה בבחירות שיתקיימו בע"ה בעוד פחות מחודש.

"אחרי הכל", אומרים במטה הבחירות, "לכולם ברור שלא מדובר בהבטחות סרק של ערב בחירות ובהצהרות שמטרתן להשיג קולות. את הרב וובר והרב טננהויז אין צורך להציג, שכן אחרי הכול מדובר בדמויות שמוכרות מאד בזכות העשיה הציבורית והיחס לכל פונה, מכל חוג. קשה למצוא מי שלא נעזר על ידם, כשלרוב לא היה צורך ביותר מפגישה אקראית ב'שטיבלך' קהל חסידים ולא נדרש כל תיאום בהגעה למשרד..."

"ברור לכולם", הם אומרים, "כי במידה והמפלגה תוכל להכניס את נציגיה למועצה, מי שירוויח מכך יהיו התושבים, מכלל החוגים. המציאות הנוכחית שבה התחושה היתה שישנם כאלו שמגיע להם הכל, ויש מי שעליו להסתפק בפירורים – עומדת לחלוף מן העולם.

"זה קורה בערים אחרות, וזה קורה גם באשדוד. משהו חדש קורה ומתחיל, כשלמשהו הזה חיכינו במשך שנים. כעת, המשימה מוטלת על כל אחד: לעשות הכל בכדי שהמשהו החדש הזה שכולנו מצפים לו, אכן יתרחש".

מפלגה חדשה אשדוד התורנית בחירות באשדוד בחירות מקומיות בחירות מוניציפליות חסידי בעלזא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד