ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הזהיר מטבח

ראש ממשלת אירלנד במתקפה חריפה על ישראל: "עיוורת מזעם"

ליאו ורדקר, ראש הממשלה של אירלנד, תקף בחריפות את ישראל על רקע הדיבורים על מבצע ברפיח ואמר כי "ברור לו מאוד שישראל לא מקשיבה לאף מדינה בעולם"

ראש ממשלת אירלנד במתקפה חריפה על ישראל: "עיוורת מזעם"
הפרלמנט באירלנד צילום: באדיבות המצלם

ראש ממשלת אירלנד במתקפתה חריפה על ישראל: ליאו ורדקר, ראש הממשלה של אירלנד, פתח פעם נוספת במתקפה חריפה על ישראל, והאשים אותה כי היא "עיוורת מזעם". 

בשיחה עם מחוקקים בפרלמנט האירי, אמר ורדקר על רקע הדיבור על מבצע ישראלי ברפיח ש"ברור לו מאוד שישראל לא מקשיבה לאף מדינה בעולם - אפילו לא לארה"ב". 

עוד אמר: "הם התעוורו מזעם, והם הולכים, אני מאמין, להחמיר את מצב הביטחון שלהם לטווח הארוך הרבה יותר על ידי הליכה בנתיב שבו הם הולכים". 

ורדקר הוסיף כי פעילות קרקעית ישראלית ברפיח "לא צריכה לקרות". הוא אף הזהיר כי "יש סיכון רציני שיתרחש טבח ברפיח אם תתרחש תקיפה קרקעית".

בחודש הראשון למלחמה השגרירה באירלנד, הפועלת כל העת בתקשורת למען ישראל, הגיבה למתקפה של הממשל האירי ואמרה כי "בימים האחרונים אנחנו רואים באירלנד עלייה במתקפת השנאה נגד ישראל, נגד השגרירות וספציפית נגדי כשגרירה". 

עוד הוסיפה: "מטריד לראות את ההתבטאויות הקיצוניות האלה שלא נובעות מתוך תמיכה בפלסטינים, אלא מתוך שנאה עיוורת כלפי ישראל. אנחנו נמשיך לייצג את ישראל ולהעביר את מסרינו מול הממשלה, התקשורת והציבור באירלנד כחלק מהאחריות והמחויבות שלנו להציג את האמת בכל העולם".

מלחמת חרבות ברזל חמאס אירלנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד