כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

שווה להכיר – מתנות לעובדים מבית היידה

כמעט כל ארגון וחברה בישראל, קטנים כגדולים, מעניקים מדי פעם מתנות לעובדיהם. זה נפוץ ומוכר במיוחד לקראת חגים מרכזיים דוגמת ראש השנה או פסח, כמו גם באירועי חברה וגיבוש למיניהם, לכבוד סיומם של פרויקטים מוצלחים ותקופות עמוסות במיוחד וכיוצ"ב. מאחר ומציאת מתנות מקוריות, משמחות, שוות וגם לא יקרות במיוחד היא משימה לא פשוטה, מומלץ בחום להכיר את מארזי המתנה של "היידה".

שווה להכיר – מתנות לעובדים מבית היידה
מתנות לעובדים צילום: היידה

מה מאפיין את מארזי המתנה ובפרט את שלל המארזים לעובדים שמציע המותג "היידה" המתמחה בדיוק בתחום ספציפי זה? במידה ואתם/ן מתלבטים/ות בנוגע לקניית מתנות לעובדים או מארזים לחג, כדאי שתכירו את מה שיש ל"היידה" להציע –

מגוון עשיר ורחב של מארזי מתנה מושקעים במחירים אטרקטיביים

באתר של "היידה" תוכלו לראות את מגוון מארזי המתנה השונים שמציע המותג, אך עוד לפני כן כדאי להכיר כמה מהמאפיינים של מותג זה על מנת להבין מדוע מדובר במתנות, מארזים לחג ובפרט מארזים לעובדים שבמקרים רבים מספקים את הפתרון המושלם בהקשר זה.

ב"היידה" מרכזים עבורכם מגוון רחב של מוצרי פרימיום משובחים אשר מתאפיינים בהרבה צבע וזיקה למושגים כמו אירוח ומסורת. בעלת המותג מתמחה באיסוף ורכישה של מוצרים משובחים, מעניינים ומקוריים, ובפרט בהרכבה של מארזי מתנה מסוגננים ומשמחים אשר יעלו חיוך על פניו/ה של כל עובד/ת.

בין שלל האפשרויות עבור מארזים לחג ושי לעובדים שמציעים ב"היידה" תוכלו למצוא, לדוגמה, מארזים של כלי הגשה צבעוניים לאירוח, מארזים בסימן של עונה מסוימת בשנה, מארז מתוק מיוחד לכבוד ראש השנה, מארז המכיל מוצרי פינוק לאמבטיה וחדר הרחצה ועוד. הכל בעבודת יד ועם תשומת לב רבה לפרטים הקטנים.

זהו רק חלק קטן מהאפשרויות, על מנת לתת טעימה קטנה. באתר תוכלו למצוא עוד אפשרויות מגוונות רבות ושונות, כולל אפשרות להרכבה ייעודית של מארז, במיוחד עבורכם, הן על פי בקשות ספציפיות והן בסיוע וייעוץ של ורד – בעלת המותג המתמחה בבניית מארזים מעולים המתאימים לטווח רחב של טעמים וסגנונות. כך, תוכלו להרכיב מארזים ספציפיים אשר יתאימו לרוח הארגון שלכם, לאופיים של העובדים או לרוח הכללית שאתם מעוניינים להעביר במסגרת אותה מתנה.

מארזים במחירים שיפתיעו אתכם לטובה

כל האמור לעיל הופך אטרקטיבי ומשתלם עוד יותר כאשר בוחנים את המחירים שנושאים רובם המכריע של אותם מארזי מתנה המוצעים למכירה הן עבור יחידים והן בסיטונאות ולשוק המוסדי.

המארזים של היידה מתאפיינים במחירים מעולים, במיוחד בהשוואה לרמת האיכות הגבוהה של המוצרים עצמם המרכיבים את המארזים, ולעבודה, המחשבה והמאמץ שהושקעו בבניית והכנת אותם מארזים. זה מאפשר לכל ארגון וחברה להעניק לעובדיהם מתנה שווה, איכותית ומשמחת באמת, ועדיין לעמוד במסגרת התקציב שהוקצה מראש לעניין.

 

אינספור אנשים פרטיים וארגונים שונים בארץ כבר גילו את הערך העצום שבמארזי המתנה שמציעים ב"היידה". זה בהחלט עשוי להיות רלבנטי גם עבורכם. מוזמנים בחום לעיין באפשרויות הרבות באתר, וליצור קשר לקבלת מידע נוסף וייעוץ פרטני.

מתנות לעובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד