כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יתמקד בעסקים

התוכנית של קושנר במידה וטראמפ ייבחר

ג'ארד קושנר אמר הלילה שהוא לא יצטרף לממשל טראמפ אם הנשיא לשעבר ייבחר. קושנר שימש כיועץ בכיר וסייע במשא ומתן על הסכמי אברהם. "אני חושב שהצוות מסביב טראמפ הוא אולי הטוב ביותר שהיה לו"

התוכנית של קושנר במידה וטראמפ ייבחר
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

חתנו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, אמר כי הוא לא יצטרף לממשל אם טראמפ ייבחר. קושנר היה יועץ בכיר בבית הלבן של טראמפ.

"היה לי ברור מאוד שהרצון שלי בשלב זה של חיי הוא להתמקד במשרד שלי", אמר קושנר לתקשורת האמריקאית. "מאוד נהניתי מההזדמנות כמשפחה להיות מחוץ לאור הזרקורים. גם אשתי וגם אני עבדנו בבית הלבן, שהוא עבודה 24/7 עם סיכון גבוה, ולכן שנינו מאוד נהנינו מההזדמנות להיות כאן בפלורידה עם הילדים".

"האם זה לא?" שאל דן פרימק מאתר 'אקסיוס', וביקש הבהרות. "אם טראמפ יתקשר אליך בנובמבר ויאמר, 'הייתי רוצה שתחזור לוושינגטון', אתה אומר, 'תודה, אבל אני בסדר'?".

"כן" ענה קושנר. "אתה יודע, מנקודת המבט שלי, שוב, אם אתה מסתכל על הדרך שבה הנשיא טראמפ התנהל בקמפיין שלו הפעם, זו הפעם השלישית שהוא עושה את זה. והיה לו זמן לחשוב באמת על הכל. אני חושב שהצוות מסביב הוא אולי הטוב ביותר שהיה לו".

קושנר הוסיף כי הוא חושב שתהיה "רשימה מאוד מאוד ארוכה של אנשים מתאימים מאוד לבחירה" לתפקידי ממשל אם טראמפ ייבחר בנובמבר.

בתקופת ממשל טראמפ סייע קושנר במשא ומתן על הסכמי אברהם, אשר נרמלו את יחסי ישראל עם איחוד האמירויות הערביות ובחריין.

לטראמפ יש רקורד של הבאת בני משפחה לעמדות כוח סביבו. בעבר הוא הביא את בתו איוונקה טראמפ, הנשואה לקושנר, כיועצת לבית הלבן.

באופן דומה, ביום שני, טראמפ אישר מינה את כלתו לארה טראמפ ליו"ר של הוועדה הלאומית הרפובליקנית.

קושנר, שנשא דברים אתמול בפסגה כלכלית במיאמי, אמר שהוא פעל לפי כל חוק ואתיקה. הוא דחה את הדיווחים שיש חשש כלשהו לגבי ניגוד עניינים בעסקים שלו. "אם אתה שואל אותי על מה שעשינו בבית הלבן, המבקרים שלי מוזמנים להצביע על החלטה אחת שקיבלנו שלא הייתה האינטרס של אמריקה", אמר קושנר.

לאחר שקושנר עזב את הבית הלבן, הוא הקים חברת השקעות פרטית שקיבלה השקעה של 2 מיליארד דולר מקרן העושר הריבונית שבשליטת הנסיך הסעודי מוחמד בן סלמאן, תוך שהוא מושך ביקורת מצד הדמוקרטים.

ג'ארד קושנר דונלד טראמפ ארצות הברית סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד