כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חלום שנוסע מהר

אסטון מרטין חושפת את הדור הבא של מכונית הספורט

אסטון מרטין חושפת את הוואנטג' החדשה. תיבת ההילוכים היא אוטומטית בעלת 8 מהירויות וכל הכוח הזה מזניק את האסטון מרטין ל-100 קילומטרים לשעה תוך 3.5 שניות

אסטון מרטין חושפת את הדור הבא של מכונית הספורט
אסטון מרטין וואנטאג' עוברת עדכונים. חלום על גלגלים צילום: אסטון מרטין

אסטון מרטין הבריטית חושפת את הדור הבא של הוואנטאג', מכונית הספורט הבכירה של היצרנית. אם אנחנו ממש הולכים לדייק, זו לא מכונית חדשה לחלוטין אלא יותר שדרוג של הדגם הקיים אבל לנו זה פחות משנה, בגלל שמדובר באחת המכוניות המרשימות ביותר שמיוצרות על ידי יצרנית הרכב הבריטית, מה גם שהיא תגיע גם לישראל עוד כמה חודשים.

אז מה יש לנו בתפריט של אסטון מרטין? קודם כל המנוע: למרצדס בנץ יש הסכם שיתוף ידע עם אסטון מרטין ולכן המנוע של הוואנטאג' הוא כזה שפותח על ידי היצרנית הגרמנית. הנפח שלו יחסית צנוע: ארבעה ליטרים בלבד, אבל יש לו שני מגדשי טורבו והוא מפיק 665 כוחות סוס. נתון המומנט גם מרשים: 81.5 קג"מ, כלומר 155 כוחות סוס יותר מהדור הקודם של הוואנטאג'. 155 כוחות סוס הם בערך ההספק של מנוע של מאזדה משפחתית, אז תחשבו לבד איזו דחיפה בגב זה נותן.

תיבת ההילוכים היא אוטומטית בעלת 8 מהירויות וכל הכוח הזה מזניק את האסטון מרטין ל-100 קילומטרים לשעה תוך 3.5 שניות. המהירות המרבית למי שממש אמיץ או למי שיש ברשותו מסלול מרוצים היא, שימו לב, 325 קמ"ש. כל העסק הזה יושב על ארבעה גלגלי ענק בקוטר 21 אינץ' עם צמיגים מיוחדים וכמובן שאין לנו מספיק מילים כדי לספר לכם על שלדת האלומיניום קלת המשקל שמיוצרת בתהליך מיוחד.

ומה לגבי האביזרים? יש חלונות חשמליים ומסך? ובכן, יש הרבה יותר מזה: הוואנטאג' מגיעה עם מערכת שמע בעיצוב יחודי של באוארס אנד ווילקינס עם 11 רמקולים, מושבים בתפירה ידנית, מערכת עם מסך מגע בגודל 10.25 אינץ' וכמובן גם אפליקציה שמאפשרת ללקוחות ניטור מלא של הרכב. וכמה היא עולה? היבואנית טרם פרסמה מחירים אבל כנראה שזה יעלה לכם יותר ממכונית חשמלית סינית.

 

אסטון מרטין בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד