י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קרוואנים ניידים

החלה ההיערכות להילולה במירון: המשטרה שוכרת חדרי פיקוד

המשטרה תשכור קרוואנים שמיועדים למנוחה ולשמש כחדרי פיקוד במירון. השכירות על הקרוואנים תהיה שכירות במתכונת יומית, קרוואן המנוחה יצויד במיטות, מקלחת ומזגן. קרוואן הפיקוד יצויד במיזוג ובמערכות חשמל

החלה ההיערכות להילולה במירון: המשטרה שוכרת חדרי פיקוד
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

בימים אלה מחבלי חיזבאללה תוקפים את צפון הארץ ואת אזור הר מירון בפרט - אך במשטרת ישראל כבר נערכים להילולת הרשב"י שתחול בעוד חודשים ספורים. כך, המשטרה הפיצה מכרזים מיוחדים להצטיידות בקרוואנים שישמשו כחדרי פיקוד וכחדרי מנוחה לכוחות המשטרה.

הקרוואנים הניידים שמשטרת ישראל מעוניינת לשכור מחולקים כאמור לשתי קבוצות: קרוואנים שמיועדים למנוחה וקרוואנים שמיועדים לשמש כחדרי פיקוד והשכירות על הקרוואנים תהיה שכירות במתכונת יומית. במדינת ישראל קרוואן נייד הוא רכב לכל דבר ועיניין ולכן הוא צריך גם לעבור טסט מדי שנה וזו אחת הדרישות שמשטרת ישראל מציבה: שהקרוואנים יהיו תקינים.

אחד הסעיפים החשובים ביותר שמופיעים במסמכים של המשטרה מתייחס להילולת הרשב"י ולפיו: "להדגיש כי במסגרת מכרז זה על הספק הזוכה להיות ערוך בין היתר למתן שירותי השכרת קרוואנים ל"מבצע מירון" המתקיים בסמוך לל"ג בעומר" – מה שבא ללמדנו שלמרות המצב הבטחוני בצפון, במשטרת ישראל כן מקיימים כבר היערכות לקיום אפשרי של האירוע ולהצטיידות במספר קרוואנים שנע בין שישה לתשעה לפי תנאי המכרז.

לפי המסמכים, קרוואן המנוחה יצויד במיטות, מקלחת ומזגן. קרוואן הפיקוד יצויד במיזוג ובמערכות חשמל.

 

 

 

משטרת ישראל מירון חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד