כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כך הגיבה החברה

מפח נפש: העגלה היוקרתית עפה מתא מטען האוטובוס

למרות שנוסעת העירה לנהג אוטובוס כי הוא נוסע עם תא המטען פתוח, הוא לא שת לבו ועגלת תינוק יוקרתית עפה באמצע הדרך ולא הגיעה ליעדה. ההורים נשארו אובדי עצות עד לפיצוי | הסיפור המלא

מפח נפש: העגלה היוקרתית עפה מתא מטען האוטובוס
אוטובוס. אילוסטרציה צילום: אנספלש

לפני שנעמה עלתה עם בתה התינוקת לאוטובוס מירושלים למודיעין היא הכניסה את העגלה הגדולה לתא המטען. מעט אחר כך שמעה את אחת הנוסעות מעירה לנהג שתא המטען פתוח בעת הנסיעה, אבל את המשמעות הבינה רק כשהגיעה לתחנת היעד: העגלה, וכל אביזרי התינוקות שנלווה אליה, לא היתה שם. הנזק - יותר מ-3000 ש"ח. 

נעמה פנתה לנהג שהפנה אותה לחברת האוטובוסים - 'אלקטרה אפיקים' - כדי לקבל פיצוי. היא ובעלה אלחנן פנו לחברה שוב ושוב, לשווא.

כששחזרה חלק ממסלול האוטובוס בחיפוש אחרי העגלה אמרו לה עדי ראייה שהיא נפלה באחד הצמתים, אבל העגלה כבר לא היתה שם. בינתיים אלחנן נקרא למילואים ונעמה תקועה לבד עם ילדים, בלי עגלה ובלי שום פיצוי. בצר לה פנתה נעמה לתוכנית 'יהיה בסדר' בגל"צ. 

שורה תחתונה - מ'אלקטרה אפיקים' נמסר: "עם קבלת הפניה מגל"צ, ערכנו בדיקה יסודית ונמצא כי לא נפל פגם בהתנהלות הנהג והחברה. נעמה אכן פתחה פנייה במחלקת פניות הציבור אולם סיווגה אותה כאיתור אבידה ועל כן טופלה באופן שונה מאשר אם היתה מסווגת כתלונה. למרות זאת, בהתאם למדיניות של אמון בלקוחותינו, בחרנו לפצות את נעמה בסכום שיאפשר לה לרכוש עגלה חדשה וכדי לתת מענה מידי לה ולילדה. אנו מקווים לראות את נעמה ומשפחתה ממשיכים להשתמש בשירותנו ולהעניק להן את השירות הטוב ביותר".

עגלת תינוק עגלת ילדים אלקטרה אפיקים אוטובוס יהיה בסדר גלי צה"ל אבידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד