כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כאב בלתי נתפס

האלמנה הטריה סופדת: "האיש שלי זעק בתקופה האחרונה"

"זיו חי את התורה כדי לעבוד, כדי ללמוד. הוא ראה בהכול קשר אחד בשני, עליו נאמר ׳תורה ועבודה׳". הלל זיו סופדת לבעלה שנהרג בדרום הרצועה ומקווה שעם ישראל יתאחד מתישהו כפי שרצה

האלמנה הטריה סופדת: "האיש שלי זעק בתקופה האחרונה"
זיו חן הי"ד ביום הולדתו צילום: אתר צה"ל

הלל חן, אלמנתו של רס"ל זיו חן הי"ד שהובא אתמול (שלישי) למנוחת עולמים לאחר שנפל בקרבות בחאן יונס, שוחחה הבוקר עם שרון גל ברדיו 'גלי ישראל' וסיפרה: ״זיו האיש שלי זעק בתקופה האחרונה שכל מה שקורה כאן זה כדי שנגיע למקום טוב יותר. כשהוא היה שומע מישהו שמסתכל על המצב ככזה שלוקח אותנו אחורה - הוא היה מתחרפן מזה".

"וזה לא שהייתה לו בעיה להעביר ביקורת איפה שצריך, אבל הוא ראה את מה שקורה מתוך אמונה. הוא רצה שיהיה שלום בתוך תוכנו, בעם שלנו".

אתר צה"לזיו חן הי"ד ביום הולדתואתר צה"ל

עוד סיפרה הלל: "זיו חי את התורה כדי לעבוד, כדי ללמוד. הוא ראה בהכל קשר אחד בשני, עליו נאמר ׳תורה ועבודה'".

הלל מספרת בבכי על הבעל שרצה להשיג אחדות בתוך עם ישראל: "כל הזמן היינו מדברים על זה, זה הכח שלנו! זיו לא ראה סתם אנשים שעוברים מולו… 4 חודשים לא חיינו ביחד וכל הזמן היינו מדברים על ההתמודדות הזו, זו לא המציאות הטבעית, אבל הוא כל הזמן אמר שאנחנו מרחיבים ומחזקים את הבית של עם ישראל״ ״זיו השאיר המון המון שירים וכתבים, אני מאמינה שלא לאט אנחנו נביא את מה שהוא השאיר. אנחנו תמיד נשמח לספר עליו".

רס"ל (במיל') זיו חן הי"ד, לוחם מילואים בגדוד 630 מכפר סבא, נפל בקרב בדרום רצועת עזה בג' באדר - 12 בפברואר, בן 27 בנופלו.

הלוויתו נערכה אתמול יום שלישי בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

זיו חן אלמנה הלל חן רדיו גלי ישראל חרבות ברזל אחדות ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד