כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הכתובת שלכם

כל בעל חוב חייב להכיר: משרד עו"ד להסדרי חוב לתושבי הארץ ולתושבי חוץ

אם אתם או מי מחבריכם בעלי חוב השוהים בחו"ל וחלום חייכם הוא לשוב לישראל, אך החובות מונעים זאת מכם- משרד עו"ד אופיר ביידה חן ושות' הוא הכתובת שלכם. משרדנו מתמחה בהסדרת חובות לחייבים בארץ ולתושבי חו"ל ומספק מענה ראוי ומקצועי בהסדרת חובות ומחיקתם

כל בעל חוב חייב להכיר: משרד עו"ד להסדרי חוב לתושבי הארץ ולתושבי חוץ
כספומט. אילוסטרציה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

משרד עו"ד אופיר ביידה חן מתאר מצב המוכר להרבה ישראלים השוהים בחו"ל, בו בעלי חובות מגלים כי חובות קטנים שהותירו בארץ תפחו לסכומי עתק עם השנים, עקב הצמדות וריביות שהצטברו לקרן.

ליצירת קשר חייגו: חייגו: 072-395-2431

 כיום, כשהם חולמים לשוב ארצה לביקור או להתיישבות קבע, עולים בהם חששות כבדים, זאת נוכח ההליכים שננקטו כנגדם במרוצת השנים במסגרת הליכי הוצאה לפועל ורק ממתינים לשובם ארצה על מנת לגבות את החוב. בין הליכים אלו ישנו ההליך הדרקוני ביותר מסוג צו עיכוב יציאה מהארץ, אשר ימנע מהם לצאת את גבולות ישראל, חזרה לביתם. מתוך חוסר אונים, רבים מהם פונים לגורמים שונים בתקווה שיושיעו אותם, ומשלמים להם סכומים גבוהים מאוד בעבור שירות זה. ואולם לדאבון ליבם, הם עומדים מול שוקת שבורה בעוד החוב נשאר כשהיה.

משרד עו"ד אופיר ביידה חן קורא לבעלי החוב ומכריהם ליצור עימנו קשר כדי לקבל מענה הולם לכל שאלה. משרדנו הינו בעל ניסיון רב שנים ועומד לזכותו המלצות רבות מלקוחות המשרד, שכבר הסדירו חובות.

הליך הסדרת החוב מתחיל בפגישות זום, דבר שיכול להקל על בעלי חוב ישראלים השוהים בחו"ל שאין באפשרותם להיפגש פנים אל פנים. ערוץ תקשורת כזה מעורר אמון הדדי ופותח פתח לשיתוף פעולה פורה.

ישנם כמה מסלולים להסדרת חובות ישנים. בפגישת הזום נאפיין את החוב ונתחקה אחריו. לאחר קבלת התמונה המלאה, נבנה אסטרטגיה להפחתת החוב בצורה מקסימלית עד כדי מחיקתו וזאת בהתאם לנסיבות התיק.

הצלחת ההליך תלויה במשא ומתן נכון וענייני בין עורך דין מטעם בעל החוב לבין הנושים. רק עורך דין המכיר את רזי המקצוע יביא לפתרון מקצועי ויצירתי.

"גם חובות שתפחו עם השנים ואף כאלה שהגיעו עד לכדי מיליוני שקלים – אפשר להסדיר ואין ולאבד תקווה".

משרדנו מתמחה בחדלות פרעון ושיקום כלכלי של יחידים ועסקים, הסדרי נושים, כינוס נכסים, הוצאה לפועל וליטיגציה אזרחית. חשוב לדעת, טעות באפיון התיק עלולה לחרוץ את גורלו של בעל החוב. כאשר בעל החוב כבר אינו בעל זיקה לישראל- אפשרויות להסדרת החוב מעט מצטמצמות, אולם כאשר

בעל החוב מצויד בעורך דין הבקי בתחום ניתן להסדיר את החוב באפיקים אחרים.

כך, עם התחלת הטיפול משרדנו ידאג לביטול כלל העיקולים וביטול צו עיכוב יציאה מהארץ והכל בהתאם לנסיבות התיק.

משרד עו"ד אופיר ביידה חן מחזק את ידיהם של בעלי החוב, הנושאים עול כבד על כתפיהם ונמנעים בשל כך לשוב לישראל אל חיק יקיריהם. אנו מבקשים מכם לא לאבד תקווה ולזכור שתמיד יש מה לעשות כדי להסדיר את החובות, גם אם אלה הצטברו ותפחו לממדים עצומים.

אין ספק שרגעי האושר הגדולים שלנו הם פגישות עם בעלי חוב שחובם הוסדר וזה עתה נחתו בישראל כדי לומר לנו תודה.

השאירו פרטים ליצירת קשר
או חייגו: 072-395-2431

משה חן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד